Ga naar inhoud


Let op: Sat4all nieuwe layout en nieuwe software!


Ron

Aanbevolen berichten


  • Reacties 478
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Ronaldd

Is dit probleem nu voor iedereen over?

Ronald


Bij mij gaan de lampjes nog steeds uit in forums waar ik nooit kom, net even getest stond een bericht in het Linux forum daarboven staat Windows lees het bericht in Windows ga terug en het bericht in Linux staat ook als gelezen. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werkt het ook (nog) niet goed.

De volgende situatie: inloggen op forum dat wordt keurig aangegeven waar nieuwe berichten staan.

Vervolgens in Algemeen het lezen van Nieuws en Off Topic, nog steeds overige forums ok. In Satalliet Algemeen de Algemene vragen lezen en terug naar de Forum lijst en op dat moment zijn alle berichten in Algemeen t/m Satelliet Coderingssystemen gelezen.

De forums Satelliet receivers t/m 2e Hands worden nog aangegeven als niet gelezen.

Vervolgens ga ik naar het Topfield forum en daarna terug naar de forum lijst. In het Receiver forum wordt dan wel goed aangegeven dat ik Topfield heb gelezen maar de overige niet.

Als ik dan het Windows forum bekijk en ga terug naar de forum lijst dan zijn alle berichten in de forums Computers t/m 2e Hands als gelezen gemarkeerd terwijl Receiver forum wel goed aangegeven blijft.

 

Ik hoop dat e.e.a nog te volgen is.

 

Groet,

 

Golfman

1* DM800HD, 1* DM600, 1* ET5000, 1* ET4500 (plus wat nog op zolder ligt als reserve)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Golfman
Bij mij werkt het ook (nog) niet goed.
De volgende situatie: inloggen op forum dat wordt keurig aangegeven waar nieuwe berichten staan.
Vervolgens in Algemeen het lezen van Nieuws en Off Topic, nog steeds overige forums ok. In Satalliet Algemeen de Algemene vragen lezen en terug naar de Forum lijst en op dat moment zijn alle berichten in Algemeen t/m Satelliet Coderingssystemen gelezen.
De forums Satelliet receivers t/m 2e Hands worden nog aangegeven als niet gelezen.
Vervolgens ga ik naar het Topfield forum en daarna terug naar de forum lijst. In het Receiver forum wordt dan wel goed aangegeven dat ik Topfield heb gelezen maar de overige niet.
Als ik dan het Windows forum bekijk en ga terug naar de forum lijst dan zijn alle berichten in de forums Computers t/m 2e Hands als gelezen gemarkeerd terwijl Receiver forum wel goed aangegeven blijft.

Ik hoop dat e.e.a nog te volgen is.

Groet,

Golfman


Exact het zelfde hier...

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er ook iets in het zoekmechanisme aangepast? ALs ik probeer te zoeken op "+sky +uk" dan krijg ik niet. Geef ik "skyuk" aan elkaar, dan krijg ik berichten terug waar "sky uk" staat. Mogen woorden korter dan 5 character niet meer ofzo? Zo ja, kan dit dan uitgezet worden? Is vrij lastig zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tiens, ik merk toch nog een verschil met vroeger : ik lees af en toe de berichten op mijn werk, en dan 's avonds thuis. Vroeger "onthield" hij welke berichten ik al gelezen had, nu zie ik dat alle berichten die ik op mijn werk gelezen heb terug als 'ongelezen' aangeboden worden bij mij thuis. Blijkbaar werd dit vroeger door het board bijgehouden, en wordt dat nu geregeld door een koekje op de lokale pc.

Is wel lastig, krijg ik nu allemaal berichten terug voorgeschoteld die ik al gelezen heb !

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Golfman
Bij mij werkt het ook (nog) niet goed.
De volgende situatie: inloggen op forum dat wordt keurig aangegeven waar nieuwe berichten staan.
Vervolgens in Algemeen het lezen van Nieuws en Off Topic, nog steeds overige forums ok. In Satalliet Algemeen de Algemene vragen lezen en terug naar de Forum lijst en op dat moment zijn alle berichten in Algemeen t/m Satelliet Coderingssystemen gelezen.
De forums Satelliet receivers t/m 2e Hands worden nog aangegeven als niet gelezen.
Vervolgens ga ik naar het Topfield forum en daarna terug naar de forum lijst. In het Receiver forum wordt dan wel goed aangegeven dat ik Topfield heb gelezen maar de overige niet.
Als ik dan het Windows forum bekijk en ga terug naar de forum lijst dan zijn alle berichten in de forums Computers t/m 2e Hands als gelezen gemarkeerd terwijl Receiver forum wel goed aangegeven blijft.
Deze symptomen heb ik ook, als ik wissel van account. Dan klopt er niets meer van. Zijn er meerder gebruikers in huis, die de zelfde computer gebruiken? En zeer belangrijk, heb je alle berichten gemarkeerd als gelezen na mijn 'fix'.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jean-Claude
tiens, ik merk toch nog een verschil met vroeger : ik lees af en toe de berichten op mijn werk, en dan 's avonds thuis. Vroeger "onthield" hij welke berichten ik al gelezen had, nu zie ik dat alle berichten die ik op mijn werk gelezen heb terug als 'ongelezen' aangeboden worden bij mij thuis. Blijkbaar werd dit vroeger door het board bijgehouden, en wordt dat nu geregeld door een koekje op de lokale pc.
Is wel lastig, krijg ik nu allemaal berichten terug voorgeschoteld die ik al gelezen heb !

En ik maar denken dat het aan mij lag.
Hetzelfde heb ik gisteren ook ervaren, op kantoor had ik alle voor mij interessante berichten gelezen en toen ik thuis weer keek vond ik het al vreemd dat er weer zoveel ongelezen berichten waren toegevoegd maar nu is dit wel verklaard.
Ik veronderstel dat het al dan niet gelezen wordt bijgehouden door de Cookies.
Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jean-Claude
tiens, ik merk toch nog een verschil met vroeger : ik lees af en toe de berichten op mijn werk, en dan 's avonds thuis. Vroeger "onthield" hij welke berichten ik al gelezen had, nu zie ik dat alle berichten die ik op mijn werk gelezen heb terug als 'ongelezen' aangeboden worden bij mij thuis. Blijkbaar werd dit vroeger door het board bijgehouden, en wordt dat nu geregeld door een koekje op de lokale pc.
Is wel lastig, krijg ik nu allemaal berichten terug voorgeschoteld die ik al gelezen heb !
Dit klopt inderdaad. Het wordt bijgehouden in 'sessions' die staan wel op de server. Maar de identifier wordt bijgehouden in een cookie. Dus iedere browser heeft zijn eigen 'gelezen berichten' boekhouding.

Ik kan dit wel veranderen, maar is een zeer ingrijpende verandering in de software. Dus voorlopig nog niet.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...