Ga naar inhoud


[all] Eindelijk HDTV ontvanger gespot??


dre_1

Aanbevolen berichten

ben er met mijn 7020 niet ontevreden over hoor! smile

 

alleen eerst had ik een telangzame harddisk er in... dan wou t wel eens wat stotteren ( 4200 RPM 2MB.. nu idem maar 8mb en dat doet de truuk! )

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 612
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast NDS4Ever
Origineel bericht van: Toxic[Q
]....... 450 euro voor een single tuner ( PVR HDTV ) model vind ik óók erg veel geld.......... Ron


Heb jij eind jaren negentig ook een Humax 5400 gehad ? Single Tuner zonder PVR en zonder HDTV voor meer dan 1000 GULDEN .......!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

nou ron ik vind de opname/play mogelijkheden de timeshift ,spoelen van de 7025 ook nog steeds tegenvallen tov van bv een topfield 55XX
ik hoop dat de DM8000 dat beter voor elkaar krijgt


Ik weet niet wat jij vind tegenvallen, maar dat ik bijvoorbeeld twee opnames kan maken en de eerste opname al kan afspelen voordat de opname beeindigd is of als het moet nog een derde kanaal kan timeshiften vind ik toch wel heel erg prettig.
Ik geloof niet dat een topfield dat kan.
Het spoelen (de snelheid waarmee) kun je helemaal aan je eigen wensen aanpassen.
Ik vind de 7025 een geniale twintuner en als de 8000 dat minimaal even goed doet, maar dan op 4 tuners, zou ik al tevreden zijn.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als bezitter van 1 van de eerste DM7000 boxen heb ik die 7025 hier ook ooit mogen testen vlak nadat hij op de markt was gekomen en was zeer tevreden over die optie dat ik zo'n 9 kanalen tegelijk kon opnemen (heb dit op Sky UK toen uitgeprobeerd). Alleen zag het er op dat moment nog naar uit dat de DM8000 slecht een paar maanden later uit zou komen, dus met het idee dat een DM8000 de HD versie is van de DM7025 ben ik maar "even" blijven wachten. Als ik had geweten dat het nog 2 jaar ging duren had ik ook meteen de 7000 door de 7025 vervangen.

 

En prijzen uit het verleden gaan nu echt niet meer op hoor. Mijn eerste digitale SAT onvanger was 2100 gulden. De NOKIA 9500. En over m'n analoge zullen we het dan helemaal maar niet hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast NDS4Ever

De tijd van toen is absoluut vergelijkbaar met nu.

 

De genoemde Nokia 9500 en Humax waren revolutionair en fockin' duur maar werden wel gekocht.

 

Datzelfde geldt nu voor de DM800 en DM8000 ze zijn misschien iets minder revolutionair maar ze worden zo meteen goed verkocht. Duur of niet. Het is iets nieuws en daar wil men voor betalen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Citaat:

nou ron ik vind de opname/play mogelijkheden de timeshift ,spoelen van de 7025 ook nog steeds tegenvallen tov van bv een topfield 55XX
ik hoop dat de DM8000 dat beter voor elkaar krijgt


Ik weet niet wat jij vind tegenvallen, maar dat ik bijvoorbeeld twee opnames kan maken en de eerste opname al kan afspelen voordat de opname beeindigd is of als het moet nog een derde kanaal kan timeshiften vind ik toch wel heel erg prettig.
Ik geloof niet dat een topfield dat kan.
Het spoelen (de snelheid waarmee) kun je helemaal aan je eigen wensen aanpassen.
Ik vind de 7025 een geniale twintuner en als de 8000 dat minimaal even goed doet, maar dan op 4 tuners, zou ik al tevreden zijn.

Ron


wat mij tegen valt van de 7025 is het konstant timeshiften op de
db
De topfield en de relook nemen altijd een half uur op
en pauze is ook pauze, en niet dat het geluid 3 sec. door gaat
en als je van pauze afgaat dat je de eerste 3 sec. geen geluid
hebt
je moet gewoon toegeven dat het timeshift van een 7025 gewoon
bagger is

Groetjes johnwillem

Dreambox 500s jade3 voor op de camping

Dreambox 8000 open PLI

VU+ DUO open PLI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast BRUUT-DREAM
Origineel bericht van: veli
Dreambox 800 de prijs bij de 449


bedankt voor het vermelden van de prijs ... DAT wisten we nog niet... :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MauriceW
Als ik zo tussen de regels door lees, dan zijn er al mensen die een DM800 in huis hebben.


De wens, is de vader van de gedachte. :D

Ik denk het niet, hooguit een paar "image-builders"
Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: El_Bandito
Origineel bericht van: MauriceW
Als ik zo tussen de regels door lees, dan zijn er al mensen die een DM800 in huis hebben.


De wens, is de vader van de gedachte. :D

Ik denk het niet, hooguit een paar "image-builders"


was het maar.... :D

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...