Ga naar inhoud


welke single lnb VOOR EEN MOTOR aanschaffen?? welke is de beste?!


celem

Aanbevolen berichten


Heb hier een smart lnb in een 78 cm schotel met moteck 2100 en dreambox 600pvr.

En dit werkt uitstekend,opstelling nog tijdelijk op balcon,maar ontvang nu al van 48 oost tot en met 30 west.

 

 

Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb 3 jaar lang zonder enige probleem een Alps lnb op mij SG2100-A motor gehad whistle

 

---------------------

 

/ Clarke-Tech 2100+ / Visiosat Bisat (28o-23o-19o-13o-5o-1w) / CD kaart / TVV kaart /

Gigablue UHD x Gigablue X3 x Bigsat (28e - 23e - 19e)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alejandro
Ik snap niet wat je met de opmerking bedoelt: motor wordt niet correct gestuurd.

De lnb stuurt je motor niet aan, dat doet je ontvanger.


Ja maar sommige lnb's kunnen zeker problemen geven, het ligt iets anders de voeding van de ontvanger kan vaak geen stroom genoeg leveren om en de motor te draaien en de lnb van voldoende stroom te voorzien.

Dan krijg je de opmerking motor wordt niet correct gestuurd.

.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb tot nu toe alleen gelezen dat het soms misgaat met de MTI High Line. Wel jammer aangezien dat één van de betere schijnt te zijn.

 

En tussen Smart, Edision etc. is het volgens mij lood om oud ijzer, al zijn er negatieve uitzonderingen.

 

Maar ik zou een Neuling kopen, die zijn ècht het beste. En neem er dan meteen een booster bij. grin.gif

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb tot nu toe alleen gelezen dat het soms misgaat met de MTI High Line. Wel jammer aangezien dat één van de betere schijnt te zijn.

 

Waar is dat te vinden?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Waar is dat te vinden?


Dat slechte resultaat is vaak de combinatie van een Dreambox 500 en een MTI High Line zie hier.
De voeding kan dan niet genoeg prik leveren.

off topic @Eduard07 probeer eens te leren hoe je quote in bijna al je berichten gaat het mis.
Klik eerst op citaat dan staan er twee met quote tussen aanhalingstekens quote] tussen die twee kun je editten.
Nu heb ik bij de eerste het aanhalings teken weggehaald.
Zoals jij het doet leest het zo moeilijk. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...