Ga naar inhoud


Ideale Media Streamer: de Popcorn Hour???


dukdalf46

Aanbevolen berichten


  • Reacties 310
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De mijn is binnen cool

 

Moet je eerst een HD erin stoppen voor je iets gaat doen, ik lees net dat bij 1 iemand het ding niet meer werkt naar 1 minuut en dat er geen hd in geplaats was.

 

 

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: WPW
Heb je alle uitgangen geprobeert? meestal komt er wel wat uit de composiet(tulp) stekker.


De uitgangen composiet, component en hdmi werken allemaal niet.
Bij inschakelen gaat groene power-led even branden waarna die uitvalt.
Zojuist een 40GB hdd ingebouwd, maar zelfde resultaat. Alleen dan dat die blijft spinnen nadat led is uitgegaan. Het IDE-ledje gaat trouwens niet branden. Ook met een USB-stick erin gaat USB-led ook niet branden.
Ik denk dat ik gewoon een miskleun heb. Het heeft niets te maken of er een harddisk inzit of niet.

DM8000SSSC | Popcorn Hour C-200 | Synology DS1512+ | Visiosat BigSat: 28-23-19-13-9-5-1w-5w | Panasonic TH-46PZ85

Control4 Home Automation

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een paar uur zoeken naar een oplossing ben ik bang dat het niet gaat lukken deze op te starten:

Main board 27MHz crystal broken.

Static charge due to new surface mount crystal no longer has metal case and shielding to ground.

New surface mount crystal didn't have metal case.

 

The first A-100 hardware layout had a metal case for the surface mount crystal. At some later point we did cut production cost by removing this metal case.

As it turns out this metal case did help diverting static charge from the SMC to the ground. We believe this static charge is the cause for the major stability problems users are experiencing and complaining about.

DM8000SSSC | Popcorn Hour C-200 | Synology DS1512+ | Visiosat BigSat: 28-23-19-13-9-5-1w-5w | Panasonic TH-46PZ85

Control4 Home Automation

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, das zwaar k*t dan... heb er nog geen tijd voor gehad om verder te spelen, maar de screen saver draait vrolijk door. Overigens is het niet noodzakelijk om er een HD in te zetten, alleen voor bepaalde functies zoals de torrent client. Dit kristal gedoe wel in de gaten houden, wellicht dat dit ook zelf is op te lossen.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg net RMA gegevens. Er wordt verzocht het mainboard eruit te schroeven (om verzendkosten te drukken) en op te sturen naar de USA. Hij gaat vanmiddag op de post. Het zal mij benieuwen hoelang dit nu weer gaat duren.

DM8000SSSC | Popcorn Hour C-200 | Synology DS1512+ | Visiosat BigSat: 28-23-19-13-9-5-1w-5w | Panasonic TH-46PZ85

Control4 Home Automation

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister alles aangesloten.

Van mijn laptop (lan kabel) met extern hd 30 gig overgezet naar de popcorn.

 

Dit duurde meer dan 3 uur. (samba server)

Hoe snel is die van jullie, en kan je hier iets aan doen?

 

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja dat hangt helemaal van de source af, ik stream alles vanaf een w2k server(netbios over tcpip) en heb daar bepaalde services verhoogt in prioriteit, lan adapter met flinke buffers, dat loopt allemaal als een trein.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie kan mij helpen met het streamen van hdtv van mijn dreambox 7000 naar de pch?

 

Ik heb de lijst zenders.html wat op deze site staat aangepast volgens de beschrijving.

 

Ik heb die file op een extern hd'tje gezet in een map test hdtv dreambox.

 

Nu ga ik naar die map browsen maar ik zie die file niet staan kan geen content vinden.

 

Hoe moet ik nu die zenders.html inlezen op de pch welke optie moet ik kiezen? Ik ben alles af gegaan.

 

Moet ik de dreambox nog met de hand op een hdtv kanaal zetten of doet de pch het zelf.

 

Alvast bedankt voor de hulp, verder moet ik zeggen dat de pch super werkt.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadat je de drive hebt gekozen waarvan je gaat lezen, moet je het type bestand kiezen. Kies je daar wel html ipv het filmrol tekentje?

Of het nodig is om de dreambox zelf al op die zender te zetten: Geen idee, ik heb het wel gedaan.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tfh
Nadat je de drive hebt gekozen waarvan je gaat lezen, moet je het type bestand kiezen. Kies je daar wel html ipv het filmrol tekentje?
Of het nodig is om de dreambox zelf al op die zender te zetten: Geen idee, ik heb het wel gedaan.


Ja dat doe ik denk ik, je krijgt eerst film dan foto dan muziek dan zo'n soort tekst achtig ding, maar daar ziet hij mijn bestand namelijk niet.
Zal het deze avond nog eens testen als ik thuis ben.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lukt niet confused

 

De html file kan ik nu wel openen en daar kan ik ook selecteren welk kanaal.

 

Voorbeeld ik zet de dreambox op bbc-hd en ik ga op de popcorn naar bbc-hd dan zegt die buffer en springt weer terug wat je weer kan kiezen.

Dat heb ik bij alle kanalen die ik heb ingevoerd.

 

De html file ziet er zo uit :

 

<br/>

<p>

<a href="http://192.168.2.20:8001/1:0:1:1b1c:802:2:11a0000:0:0:0:" vod>BBC HD</a>

<p>

<a href="http://192.168.2.20:8001/1:0:1:3:c20:270f:eb0000:0:0:0:" vod>Euro1080 HD 5</a>

<p>

 

enz enz enz

 

192.168.2.20 is het ip nummer van de dreambox...

 

 

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: michel130
Het lukt niet confused

De html file kan ik nu wel openen en daar kan ik ook selecteren welk kanaal.

Voorbeeld ik zet de dreambox op bbc-hd en ik ga op de popcorn naar bbc-hd dan zegt die buffer en springt weer terug wat je weer kan kiezen.
Dat heb ik bij alle kanalen die ik heb ingevoerd.

De html file ziet er zo uit :

<br/>
<p>
<a href="http://192.168.2.20:8001/1:0:1:1b1c:802:2:11a0000:0:0:0:" vod>BBC HD</a>
<p>
<a href="http://192.168.2.20:8001/1:0:1:3:c20:270f:eb0000:0:0:0:" vod>Euro1080 HD 5</a>
<p>

enz enz enz

192.168.2.20 is het ip nummer van de dreambox...



Ben je zeker dat je de laatste firmware erin hebt gezet ? Ik had iets dergelijks met de vorige firmwares. Dat streamen werkt pas vanaf de laatste firmware, 01-15-080330-14-POP-402 (NMT 00-15-080320).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik hem van de week kreeg heb ik gelijk een update gedaan via het internet, ik neem aan dat dit het laatste is?

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...