Ga naar inhoud


Ideale Media Streamer: de Popcorn Hour???


dukdalf46

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: tfh
Iemand eerder in di draadje heeft al aangegeven dat dit werkt en er een HTML pagina voor gepost. Je moet wel zelf de kanalen selecteren op je box en daarna op de html pagina de stream starten.

Origineel bericht van: appiemulder
Met de huidige beta kan ik via m'n DM7025 HD streamen.

Weet niet of dit in de laatste release zit, maar in de laatste 3 beta's wel.
De huidige beta gaat indien de laatste testen goed verlopen de nieuwe release worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 310
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

RE:streamen vanaf dreambox rechtstreeks naar PCH

 

thf, jij hebt dit zelf ook werkend ?

 

Ik heb die html pagina op een SMB share gezet, en kan die ook openen met de PCH, maar daarna geen beeld .

 

Er staat dit soort entries in die webpagina:

<a href="http://192.168.1.101:8001/1:0:11:1D:12:3E8:FFFF0000:0:0:0:" vod>Discovery HD 7025</a>

<p>

 

Wat is die poort 8001 ? is dat ipv de standaard poort 80 ?

DM8000 met 4 DVB-S2 tuners|DM7000|DM5620|DM500|ET5000|Wavefrontier T-55

 

There are 10 types of people in the world: those

who understand binary, and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hannibal2206
RE:streamen vanaf dreambox rechtstreeks naar PCH

thf, jij hebt dit zelf ook werkend ?

Ik heb die html pagina op een SMB share gezet, en kan die ook openen met de PCH, maar daarna geen beeld .

Er staat dit soort entries in die webpagina:
<a href="http://192.168.1.101:8001/1:0:11:1D:12:3E8:FFFF0000:0:0:0:" vod>Discovery HD 7025</a>
<p>

Wat is die poort 8001 ? is dat ipv de standaard poort 80 ?


Het verste dat ik met mijn DM7020 ben geraakt, is dat ik een scherm krijg met volgende op :

Popcorn hour
buffering....


En dat blijft maar staan, maar geen beeld. Is dat alleen werkend te krijgen met een interne beta, die niet gedownload kan worden van de officiele site ? Want ik weet niet wat ik nog verkeerd doe.

De links die ik gebruikte, zijn de links die je krijgt als je in de webinterface van de dreambox op de knop VLC klikt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: michel130
Ik heb me aangemeld op de site van de us, en die zegt 2 maanden wachten.

Laat wat berichtjes achter hoe die is enz.


De site zegt bij mij helemaal niets meer, alleen dat ze druk bezig zijn uit te leveren.....Ik heb ID nr 18336....

Dat wordt dus nog ff wachten...

Und TschjuB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan er echter niet goed achter komen wat voor een HD er in moet. Kan iemand me dat vertellen ? Dus een ide of sata en 2,5 of 3,5 inch ?

 

mvgr,

 

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: djpetit
Ik kan er echter niet goed achter komen wat voor een HD er in moet. Kan iemand me dat vertellen ? Dus een ide of sata en 2,5 of 3,5 inch ?

mvgr,

djpetit


Er zit standaard een IDE connector in waar je rechstreeks de HD in kan duwen (zonder kabel dus). Er is ruimte voor een 3.5"hd. Wil je een 2.5 inch of een sata schijf erin plaatsen, dan moet je respectievelijk een ide->sata converter of een 3.5->2.5 converter gebruiken, in combinatie met een female->male ide connector/kabeltje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: WPW
Wat kan je niet/mis je als er geen hd inzit? (buiten het torrent gedeelte om dus). blijven de instellingen bewaard zonder interne hd?


Uiteraard. De instellingen worden op het flash geheugen weggeschreven. Bepaalde applicaties worden pas geinstalleerd als je een format doet van de interne HD :

- samba client/server
- FTP server
- NFS client/server
- torrent client
- UPNP client

Zonder interne harde schijf, mis je dus al deze dingen en moet je een USB hd/DVD aansluiten om iets te kunnen zien.

Dat had ik toch aan de hand met mijn versie van firmware die erbij zat voor zover ik kon zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: michel130
Kan je dan ook een extern HD aansluiten voor op de usb poortjes?



Dat kan ja, ook een USB DVDROM kan je erop hangen om bestanden van af te spelen. Als je een externe USB harde schijf gebruikt, zal je echter wel NIET de NMT apps kunnen installeren (ftp server, samba, torrent, nfs, ...). Daarvoor heb je de interne harde schijf nodig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaa ! ik mag'm betselle :D

Effe de text voor andere want anders zoek je je een ons naar waar die bestel knop staat:

 

Citaat:
Hello Valued Customer,

 

We are pleased to inform you that you can now place your pre-order for the Popcorn Hour A-100. Please login to webadres with your user name to begin the process (Pre-order button will appear next to the USDxxx.00 price tag in main page after login). You have 3 days from the 11th of April 2008 to the 14th of April 2008 (12:00am PST) to complete the transaction. Upon expiry of this time period, this offer to pre-order will no longer be valid.

Oftewel die bestel knop staat NAAST de prijs nadat je bent aangemeld.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand aub een pointer voor die beta firmware vermelden zodat ik met dat streamen vanaf een Dreambox 7025 kan spelen ?

 

Alvast bedankt

DM8000 met 4 DVB-S2 tuners|DM7000|DM5620|DM500|ET5000|Wavefrontier T-55

 

There are 10 types of people in the world: those

who understand binary, and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: triplex
streamen vanaf de 600 pvr gaat prima.


Maar zonder die beta firmware lukt dat niet. Ik ben dus ook al de hele tijd op die release aan het wachten zodat ik het eindelijk ook eens kan proberen met mijn 7020 frown

Tenzij iemand die weet staan ergens....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...