Ga naar inhoud


Xsat CDTV410 geen ontvangst


wellcity

Aanbevolen berichten


na een paar nachtjes slapen bedacht ik me in eens dat ik geen ontvangs meer had nu een software update.

Ik heb er nu diverse geprobeert bij de 1e heb ik een signaal van 70 en 0 db bij de andere software heb ik 0 en 0db ?

 

ik snap er niets meer van.

 

Wie kan mij hiermee helpen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Steve
Vervang de 5 elco`s (220uF/63V), (22uF/35V) en 3 van (22uF/6.3V) aan de rechterkant van de tuner


De 3 elko's van (22uF/6.3V) aan de rechterkant van de tuner zijn bij mij 47uF/6.3V en zijn vervangen, de 220/63V en de 22/35V kan ik niet vinden.

vervangen tot nu toe : C50 C61 C62 C63 C203 C332
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Steve
is de smd zekering F25 wel goed ? je moet op de F connector een spanning hebben van 14-18 volt


Ik meet 13/17,8V op de F/connector, ik zit achter een multie switch en dacht dat daar misschien het probleem zat dus heb er nu even snel een 60cm triax bij gezet maar dat veranderde ook niets.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik begrijp het niet helemaal,je schrijft dat je C203,C332 en C62 hebt vervangen.(deze zijn het niet !!) : helaas heb ik geen schema en ook geen ervaring met de 410 ik kwam ergens tegen dat er ook problemen zijn geweest met deze elko's dus heb ik ze uit voorzorg ook maar vervangen.

 

C61 is vervangen

C296 is vervangen

C297 is vervangen

C63 is vervangen

C50 is vervangen

 

ik ben nog even met de firmware aan het stoeien geweest bij de 1e heb ik een beetje signaal met de andere niets...

 

Wie weet welke zowiezo werkend is ? om dat in ieder geval uit te sluiten.

 

met LLXSXTMMA_01_02 XSAT 410 1_8_25 heb ik een beetje signaal 58% maar 0.0dB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik denk dat je de volgende versie moet hebben LLXSXTVMA, is voor Viaccess en Seca. Als je daar niet aan kunt komen heb ik 'm wel voor je maar dan via PM. Begrijp ik het goed dat je weet hoe je de Xsat moet flashen?

groet, waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...