Ga naar inhoud


Welke schotel voor 5/13/19/23/28


Pringle

Aanbevolen berichten

hahaha, amiminium dat zou niet roesten... :D

aan zee hoor je het roesten

zelfs RVS roest.

 

maar goed de vervanging van wavefrontier bouten en schroeven is al vaker aangesproken

 

de kunststof visiosat bisat etc roest dus echt niet...

 

maar uiteindelijk is het een keuze en wat je hobby budget is op korte en op lange termijn.

 

cheers

Shewolve

Intergalactic Lovers

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


IEDERE schotel die vol in de wind staat, is met een gave storm kwetsbaar.

Het enige dat niet geweldig is aan de Wave zijn sommige meegeleverde bouten. Die roesten wat. Bij mij ook een paar, maar ik kan er echt niet wakker van liggen. Misschien dat ik ze in de zomer vervang. De schotel zelf is uitstekend.

Dus: Ik zou weer voor de wave gaan. Je bent maximaal flexibel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SpiekerJozef

Heb een Wave T55. Roestige schroeven bij een T90? Bij mijn T55 zijn ze van RVS..

 

Zou zeggen zoek eens wat voorwerpen van RVS op, buiten, in en rond de tuin ;-) Nope! Die roesten niet zomaar... ;-)

 

Tip over de T55, vorig jaar waren de extra houders niet leverbaar.. (5 st. zijn incl) Heb destijds 2x T90 LNB houders verbouwd met een ijzerzaag (stukkie tussen weg) en een brander..

 

Informeer eerst eens of je houder 6,7 en evt. 8 kunt krijgen bij de T55...

 

Zou zeker voor de T55 gaan.. Uitrichten is prima te doen als je de ruimte hebt.. en dus niet met een been hoeven te balanveren op een ladder. Das mijn ervaring dan. (maar aldoende leert men)

 

Heb een 7" lcd tveetje gekocht bij wehkamp. 12volt / 1 cm dik. Een uitbreidings scherpje van zo'n auto kinder dvd scherm. (lenco geloof ik, niet zeker..) koste geen dr**.. DM500 in een bakkie ernaast op de ladder.. Toen was het wel zo gepiept allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...