Ga naar inhoud


Regionale zenders : iets te zien ?


Gene 1225

Aanbevolen berichten

De nl-regionalen zijn ook in Belgie gratis te zien maar ik vraag me af : hoe weten we nu of er iets interessants te zien is ? De epg biedt hier geen oplossing want er staat steeds " herhaling ".

Ik heb nu niet over de nieuwsuitzending ,maar over algemene programma's .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
hoe weten we nu of er iets interessants te zien is ?

 

laat ik eerlijk zijn de EPG van nederland en belgie (dus ook regionale zenders inkluis) is absoluut om te janken.

 

na 7 jaar klachten te hebben gelezen en ook zelf geschreven op dit forum wil canalDIGITAAL er geen cent aan spenderen.

 

teletekst is uiteindelijk ook niet zaligmakend maar wel de meest betrouwbare optie (als het op de zenders aanwezig is... confused denkertje)

 

cheers

Sorry

Röyksopp & Jamie Irrepresible

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satfreak07

Het valt op de Nederlandse regionalen meer animo tonen dan Focus en Wtv (van de andere vlaamse regionalen weet ik het niet want heb ze nog nooit kunnen bekijken) Er zijn spelprogramma's en muziek programma's. wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier ook kabel en Digitenne, op de regionale zenders is het exact gelijk wat betreft de EPG. Dat wil dus zeggen: 90% van de tijd staat er 'Herhalingen', op Omroep Brabant staat er bijvoorbeeld alleen tussen 19.30 en 21.00 de juiste programmering, als deze voor het eerst te zien is. Het ligt er dus ook aan hoe de zenders het aanleveren.

 

Overigens is vooral bij Casema de EPG gewoon erg slecht, redelijk vaak klopt het niet (en dan klopt het bij CDS wel) en heel vaak vallen er enorme gaten in, alsof een zender tussen 18.00 en 20.00 bijvoorbeeld niet uitzend.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...