Ga naar inhoud


prijsinformatie tabel op de site canaldigitaal verwarrend!


chukky2

Aanbevolen berichten


Nou hier idem.

Ik vind het trouwens te zot voor woorden dat je het top pakket hebt en dan durven ze de nieuwe kanalen ook nog niet aan je door te geven.

SCHANDALIG.

Als het zo door gaat dan stap ik over.

De kabel heeft deze zenders gewoon in het basis pakket zitten.

 

Gr cb1

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: CB1
Nou hier idem.
Ik vind het trouwens te zot voor woorden dat je het top pakket hebt en dan durven ze de nieuwe kanalen ook nog niet aan je door te geven.
Gr cb1


Maar wie gaan jouw extra pakket dan betalen? SES/Astra geeft toch ook geen gratis transponders weg?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Van een Top pakket verwacht je dat je alle zenders hebt.Noem het anders Flop.
Lijkt mij overigens volkomen duidelijk wie dit moet betalen.


Goed dan moeten we de naam maar veranderen in Flop-pakket en dan een nieuw Top-pakket creëren boven het "Flop-pakket" met een prijs van €5,- hoger.

Wat mijn punt is:
Bekijk het eens van de andere kant. Er zijn veel mensen met het Top-Pakket maar zonder interesse in Astra3 (geen duolnb oid). Waarom dan iedereen met het Top-pakket meteen alle Astra3 zenders opdringen? Nee, natuurlijk niet. Gewoon alleen de mensen die deze zenders echt willen ervoor laten betalen.

PS. Als de themazenders op Astra1 zaten, dan had ik je waarschijnlijk gelijk gegeven. Maar vanwege de beperkte ontvangst van Astra3 (ook door toppakket abonnees) ligt het mijns inziens anders.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn punt is dat dit NOG niet goed geprecenteerd word naar de abonnement houders door CDS.

Met Top behoor je alles te hebben en daar hangt uiteraard een prijskaartje aan.

Maak er desnoots een nieuw abonnement bij en noem dit bijvoorbeeld Totaal Pakket. !!

Nu lijkt het er op dat de Astra3 niet serieus genomen wordt.

 

 

 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad in en in triest dat je voor zo'n hoog maandbedrag die paar themazenders er geeneens bij krijgt.

 

Volgens mij is dat hele themapakket een grote flop geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat die tabel zo duidelijker is.... Er zit inderdaad een onduidelijkheid in(!) Man-X en het Themapakket zijn eigenlijk a-la-carte. Tele2 voetbal ook... maar je moet dan minstens het SetTop pakket hebben....

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik deze tabellen moet geloven moet ik Tele2 kunnen ontvangen. Ik heb al jaren het Combipakket. Dus ik zou Tele2 moeten hebben. Net nog even getest, maar zwart. Ik blijf de melding gecodeerd signaal krijgen. Volgens mij klopt er geen zak van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...