Ga naar inhoud


Ierse publieke zender RTE International naar Free sat


kenis

Aanbevolen berichten

De Ierse regering heeft aangekondigd dat op Saint Patricks day volgend jaar (17 maart 2009) RTÉ international zal gaan uitzenden via het Free sat platform van de BBC & ITV. Het zal programma's gaan uitzenden van RTÉ One, RTÉ 2 en TG4

Vu+ Solo 2
Telenet HD Digibrolx

Link naar reactie
Delen op andere sites


zijvraagje: is er eigenlijk iemand die hier de gecodeerde Ierse kanalen RTE One, RTE Two, Three, TG4 en Channel6 kan ontvangen met een abonnement op Sky Ireland?

 

Dit om te weten of de zenders de moeite waard zijn om er een abo op te nemen. Ik ben zwaar geïnteresseerd en vind het jammer dat we nog minstens nog een vol jaar op de ierse BVN moeten wachten crazy

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah, ikke blij!

Van mij mogen ze alle dure film- en sportzenders houden, dat er nergens wat Ierse journaals/actualiteitenrubrieken etc. te zien zijn, vind ik een behoorlijk gemis.

 

Ik kan RTE One etc. zelf niet bekijken, maar uit de commentaren op Britse fora maak ik op dat ze zo'n beetje in hetzelfde schuitje zitten als de Vlaamse publieken: weinig geld, dus veel rommel, heel wat middelmatigheid, en eens in de drie maanden eens iets briljants.

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

jep ik spongebob,maar dat wist je al hé wink

 

Origineel bericht van: spongebob
zijvraagje: is er eigenlijk iemand die hier de gecodeerde Ierse kanalen RTE One, RTE Two, Three, TG4 en Channel6 kan ontvangen met een abonnement op Sky Ireland?

 

Dit om te weten of de zenders de moeite waard zijn om er een abo op te nemen. Ik ben zwaar geïnteresseerd en vind het jammer dat we nog minstens nog een vol jaar op de ierse BVN moeten wachten crazy

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: spongebob
Dit om te weten of de zenders de moeite waard zijn om er een abo op te nemen. Ik ben zwaar geïnteresseerd en vind het jammer dat we nog minstens nog een vol jaar op de ierse BVN moeten wachten crazy

tja, ik heb een Iers abbo bij SKY en ik kan die zenders dus ontvangen. RTÉ is vergelijkbaar met BBC, THREE is vergelijkbaar met ITV (die zijn trouwens de eigenaar als ik mij niet vergis), TG4 is bijna volledig Iers gesproken, en dan heb je nog TV6 die nog het meest op één van de SBS zenders lijkt. Dus stuk voor stuk "broadcasting" zenders, met een breed pallet aan programma's, maar ook steeds dezelfde meuk die je overal op al die zenders terugvindt.
De moeite ? Ja. Je hebt er 5 volwaardige zenders bij en het is altijd leuk om eens een Iers weerbericht te zien :-)
als je wil weten wat er allemaal wordt uitgezonden dan vraag je eens het programmaoverzicht aan bij radiotimes.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Digital IQ
Origineel bericht van: Bullssattv
jaja ! ierdereen moet weten ? shocked als goed nieuws is dan mag ik ? wink


Van mij mag dat, maar alleen met intro + link naar de officiële bron. De directie van Sat4all is daar niet mee akkoord en dus mag je het alleen overnemen als je het herschrijft en er de bron (geen link) bijzet. Zie ook het sticky boveaan bij nieuws.

Jij neemt het geheel zo letterlijk over en ook zonder bron te vernoemen en dat mag al helemaal niet. Op deze manier gaan we niet akkoord. Ik uit hierbij voor de tweede maal protest of moet ik de rekening voor het publiceren van nieuws bij Sat4all.com gaan leggen?

Ik zet het hier maar neer aangezien verder niemand schijnt te kunnen reageren van de moderatoren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Digital IQ
Origineel bericht van: Ome Merde
Ik zet het hier maar neer aangezien verder niemand schijnt te kunnen reageren van de moderatoren

ja zeg, wij hebben (soms) ook nog een sociaal leven smile


merDe


Op zich blij dat te horen Merde! Als gezegd; van mij mag overname best met een intro + link. Als de directie dat hier zo niet wil, dan dus helemaal niet. Bedankt alvast.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Digital IQ
Origineel bericht van: Bullssattv
jaja ! ierdereen moet weten ? shocked als goed nieuws is dan mag ik ? wink


Van mij mag dat, maar alleen met intro + link naar de officiële bron. De directie van Sat4all is daar niet mee akkoord en dus mag je het alleen overnemen als je het herschrijft en er de bron (geen link) bijzet. Zie ook het sticky boveaan bij nieuws.

Jij neemt het geheel zo letterlijk over en ook zonder bron te vernoemen en dat mag al helemaal niet. Op deze manier gaan we niet akkoord. Ik uit hierbij voor de tweede maal protest of moet ik de rekening voor het publiceren van nieuws bij Sat4all.com gaan leggen?

Ik zet het hier maar neer aangezien verder niemand schijnt te kunnen reageren van de moderatoren.



aaaaah! ik moet link bijdoen ! shocked dat is goed ! smile

Humax HD 2000 CI (TVV met BASIC+ en Free HD),DVB-T ! wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...