Ga naar inhoud


[DM800 HD]Even met gespeeld


Satelliet

Aanbevolen berichten

Ik heb het geluk gehad even met de DM800 HD PVR te kunnen spelen bij de distributeur in België ... niet veel uitleg ... enkel in zéér grote letters WAUW product is af!!! Dit was maar één demo dat hij binnen had.

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 135
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hmmm kan dan toch kloppen....

 

Ik las eerder vandaag nog van iemand die op zoek was naar alternatieve images voor zijn 800...

 

Hij vermelde dat hij zeer traag was. ben benieuwd !! ik wil ook wel een demo model testen hehe

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was het een definitief model waarmee je hebt kunnen spelen, of een van de beta ontvangers ?

 

En natuurlijk indrukken, hoe, wat, laat wat meer weten....

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een definitief productie model.

Zapte snel, was wel met de originele s/w, heb even een stukje van 5 min opgenomen, perfekt, geen hangers of iets dergelijks opgemerkt.

Er zat een DIV / HDMI kabeltje aangesloten en er was klank op de LCD flatscreen door dit kabeltje.

Beeldkwaliteit vond ik enorm, beter dan de Topfield 7700 HSCI die er net naast stond opgesteld, maar dat kan misschien wel de TV instelling geweest zijn.

Het kleine OLED schermtje is haarscherp. De tuners kunnen vervangen worden door een T of C versie achterpaneeltje is bijgeleverd

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat modemkaartje is precies gesloopt uit een box die al 20 jaar op't schap staat haha.

 

Maaruh is er nu ook al nieuws wanneer we hem kunnen gaan halen ?

Heeft iedere importeur er nu 1tje of beginnen de leveringen naar de winkels gewoon op gang te komen ?

 

Vriend van me vertrekt dit weekend terug naar het buitenland, het zou wel nice zijn als hij hem mee kan nemen.

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn niet te bestellen, hoogstens te back-orderen.

Er zijn volgens Hern Krause van Dream Multimedia maar 46 als demo aangemerkte exemplaren uitgeleverd en er zijn ongeveer net zoveel distributeurs die allen op het hart gedrukt zijn dat hun demo exemplaar niet verkocht mag worden.

Geloof dus dit soort fantasieverhalen niet en wacht gewoon nog even af tot ze ECHT in de winkel liggen.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou zeggen geef hem ff aan de image makers, kunnen ze er een image voor maken en als ie dan op de markt is, heb je er meteen een alternatieve image voor.

gr.Vmax

 

Toshiba 42WL67Z lcd ,DM800 openPLI ,DM500+ openPLI, kaart huh waarvoor?, Archsat DJ70 x 7 lnb's x Vantage 8-1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn al alternatieve images... alleen moeten we eerst nog zien of die straks ook werken.

 

Waiting...

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

1/ Hoe hebben ze het in zo'n klein doosje weten te "proppen" ?

2/ Veel meer dan een processor, ram, en flashrom is het echt niet.

3/ De flash lijkt op een voetje te zitten. Gemakkelijk extern te herprogrammeren dus als het eens mis mocht gaan. Dus geen gestoei meer met J-Tag's. (of is het misschien alleen een bootprom)

4/ Wat is de zilverkleurige connector onder het modemprintje. Lijkt een beetje op een USB connectortje maar is niet echt lekker te zien.

 

Jammer dat Michel nog geen hi-def foto's heeft, dan valt er wat meer over te zeggen. Wel lef gelijk de ontvanger zijn "jas" uit te trekken voor de foto's :D

 

Verder zit er al een CSD kaartje in, en ik neem aan niet voor de sier. Lijkt er dus op dat er al gewoon beeld is via de kaart.

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...