Ga naar inhoud


andere nieuwe bedrijfsauto


gerrit B

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Rob Thonus
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar in tegenstelling tot wat een hoop monteurs hebben word ik in ieder geval geacht de kilometers buiten werkuren te maken.

Van die reisuren zijn er dan 2 per dag voor mezelf en alle uren dat ik meer in de auto zit worden betaald.
Niet dat je daar iets aan hebt, je bent de tijd namelijk wel kwijt.


Onze monteurs van het bedrijf worden betaald zodra ze beginnen te rijden. In deze tijd van werknemerschaarste wellicht een idee om uit te kijken naar een werkgever die alle reisuurtjes wel vergoed.

2 uur per dag reistijd die jij niet betaald krijgt: 10 uur per week dat is toch ruim 400 uur per jaar x uurtarief?

Hmmmm... ruik je het geld al. :D

CU

Lambik

 

VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is dan ook een van de de redenen dat ik vorig jaar voor me zelf ben begonnen, want ik moest die uurtjes ook voor nop in de auto zitten (kreeg zelfs geen enkel reisuur betaald) terwijl de werkgever ze wel berekende bij de klant.

Nu bereken ik ze zelf door aan de klant en vindt zo het helemaal niet erg om dan een paar uurtjes in de auto te zitten.

Vandaar dat ik ook wat extra eisen stel aan de bedrijfsauto want ik zit er heel veel in en wil niet na een dag hard werken ook nog een keer afgemat worden in een rammelend busje.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ons rijden ze bijna allemaal met de nieuwe VW Passat.

Echt een klasse auto. Had ik niet gedacht, maar zo'n Business Class uitvoering is het wel. Licht natuurlijk wel aan je knip wat je wilt uitgeven.

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gerrit B
Dat is dan ook een van de de redenen dat ik vorig jaar voor me zelf ben begonnen, want ik moest die uurtjes ook voor nop in de auto zitten (kreeg zelfs geen enkel reisuur betaald) terwijl de werkgever ze wel berekende bij de klant.
Nu bereken ik ze zelf door aan de klant en vindt zo het helemaal niet erg om dan een paar uurtjes in de auto te zitten.
Vandaar dat ik ook wat extra eisen stel aan de bedrijfsauto want ik zit er heel veel in en wil niet na een dag hard werken ook nog een keer afgemat worden in een rammelend busje.

suc6

Gerrit



als je 80.000km per jaar rijd en je verekend al je gereden tijd door aan de klant,moet je toch een aardige auto kunnen kiezen.
Daar ben je toch gauw 1500 tot 2000 uur me bezig in nederland.
Link naar reactie
Delen op andere sites

[quote=3mps als je 80.000km per jaar rijd en je verekend al je gereden tijd door aan de klant,moet je toch een aardige auto kunnen kiezen.

Daar ben je toch gauw 1500 tot 2000 uur me bezig in nederland.

 

Wel doorberekenen, niet voor het volle tarief, maar wel kostendekkend dus inderdaad kan ik naar een luxere auto kijken.

 

Maar als je s'morgens vroeg rond 5.00 uur en 'savonds na de spits rijdt maak je welliswaar lange dagen, maar het is kiezen of lange dagen maken met werken en het normale tarief kunnen berekenen of lange dagen maken in de file en er telkens zelf tijd bij inschieten.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...