Jump to content
Sign in to follow this  
ronaldsl

Zyxel 2602 niet te benaderen via LAN

Recommended Posts

Hoi,

 

Ik kan mn Zyxel 2602 niet meet benaderen via LAN. Ja, oke het kan wel, maar dan moet ik alle gegevens weer intypen (lan,wan,sip etc)

 

Weet iemand hoe dit kan ?

 

Ronald

 

PS

Ik kan wel via mn LAN pingen en ik krijg netjes 4 x reply, en ook internet en telefoon werkt uitstekend.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

trek de dsl kabel er eens uit en probeer het dan nog eens na een herstart van modem.

Mijn 2602 HWL-61c haalt ook zulke kunstjes uit als hij moeite heeft het dsl signaal stabiel te houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er ook last van heb 2602 HW D1A. Bij mij valt omde haverklap de lan verbinding uit. voip en wifi blijven werken. Ik heb al van alles gedaan nieuwe netwerkkaart niets helpt. Bel je met de helpdesk dan wordt het afgedaan als pc probleem. Het laaste wat ik nu nog kan doen is windows er opnieuw opzetten. Gooi ik de drivers weg en herstart ik de pc maakt hij nieuwe drivers aan dan kan het zijn dat ik weer een uur via lan kan internetten lukt niet altijd.

Het rare is dat de verbinding de eerste 14 dagen geen probleem had.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peter ik zit bij telfort.

Ik heb gedaan wat je zei geen resultaat verwijst naar c doc/set administrator.

Het probleem zit bij mij denk ik in het modem als de verbindig weg valt kan ik deze blijven benaderen. Als ik met de controle netwerktool van xp de verbinding probeer te herstellen{kan alleen via ie en niet met mozzila} dan zie ik dat de verbinding wel op het net komt daarna geeft hij een poortfout 80 en 41 en geeft de schuld aan de firewall. Dat kan dus niet want die is uit geschakeld ik heb hem zelfs helemaal verwijdert. Probeer ik via netwerk herstellen dan krijg ik bericht kan netBt niet wissen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn probleem bestaat niet meer. Even voor de zekerheid xp opnieuw geinstalleerd. Ik vermoed dat er softwarematig iets fout was. Ik denk dat er wat mis is gegaan bij nokia software die heb ik een maand geleden compleet vervangen vanwege een nieuwe N 95 8 gb. Persoonlijk denk ik dat het modem van de nokia iets veranderd heeft wat ik niet kon achterhalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy