Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten

Tele 2 kost €10,-

eredivisie gaat ook €10,- kosten

waarom die ophef over dat het TE duur zou zijn?????????

€20,- die tele 2 eerst voor 1 kanaal vroeg was belachelijk.

maar over deze discussie snap ik niet.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: bigtwin
Ze lijken bij CD steeds weer te vergeten dat de tijd van monopolie voorbij is. Digitenne is een alternatief, snel internet met telefoon én tv is een alternatief, en als ze zo doorgaan wordt de digitale kabel ook weer een alternatief.

Dit komt bovenop de prijsverhoging van set top, en dat begint zo langzamerhand erg irritant te worden, dat jagen op steeds meer geld!!!

Ze willen maar niet snappen dat lang genoeg klantje pesten op een gegeven moment ervoor zorgt dat je klanten weglopen!!!

Ik in ieder geval wel. Heb al snel internet met bellen, voor een beetje meer zit daar tv bij.


wat heeft CD met dit te maken ? zij beslissen neit hoeveel het zal gaan ksoten hoor maar de eredivisie CV volgens mij
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bigtwin
Ze lijken bij CD steeds weer te vergeten dat de tijd van monopolie voorbij is. Digitenne is een alternatief, snel internet met telefoon én tv is een alternatief, en als ze zo doorgaan wordt de digitale kabel ook weer een alternatief.

Dit komt bovenop de prijsverhoging van set top, en dat begint zo langzamerhand erg irritant te worden, dat jagen op steeds meer geld!!!

Ze willen maar niet snappen dat lang genoeg klantje pesten op een gegeven moment ervoor zorgt dat je klanten weglopen!!!

Ik in ieder geval wel. Heb al snel internet met bellen, voor een beetje meer zit daar tv bij.


Dan ga je toch naar de kabel /digitenne / iptv, dan moet je dat tientje voor het voetbal ook betalen.

CDS heeft helemaal niks met dit bericht te maken maar toch wordt het weer aangegrepen om CDS helemaal de grond in te stampen met als argument "de zoveelste belachelijke prijsverhoging".

On topic: Ik vind 10 euro persoonlijk een redelijk bedrag voor live voetbal, maar de gemiddelde nederlander is denk ik niet bereid om ook maar een paar cent extra uit te trekken hiervoor.

Samsung 40B650 lcd tv met Ziggo CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd....ze horen de klok luiden maar weten niet waar de klepel hangt.....

 

10 euro vind ik overigens helemaal niet duur. Denk dat het wel een redelijk succes gaat worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: guppje29

waarom die ophef over dat het TE duur zou zijn?????????


Premiere-HD zendt voor 10 euro per maand de Duitse competitie uit in HD en daarnaast heb je 24/7 films als er geen sport is op dat kanaal.

Ik vind 10 euro voor de Nederlandse eredivisie geen probleem, maar dan moet het wel in HD zijn, en niet in die veelal matige youtube Tele2 kwaliteit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: guppje29
Tele 2 kost €10,-
eredivisie gaat ook €10,- kosten
waarom die ophef over dat het TE duur zou zijn?????????
€20,- die tele 2 eerst voor 1 kanaal vroeg was belachelijk.
maar over deze discussie snap ik niet.


sluit me er bij aan,dus er veranderd niets.........

dat zeg ik ..............linux

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Brains
Ze weten het wel weer te brengen. dat is 12x10=120 euro wil je dan straks betalen voor je eigen cluppie dan zal dat ongeveer 5 euro per wedstrijd worden x 16 wedstrijden is 80 euro dan betaal je 200 euro op jaar basis.


Ik betaal 200 euro voor een seizoenkaart, voor 17 thuiswedstrijden. 120 euro per jaar om (bijna) alle clubs (zowels uit als thuis)te bekijken vind ik eigenlijk nog wel meevallen dan...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje onzin verhaal: Alles moet hier gratis. Nederland is eigenlijk het enigste land die overal dubbele munt uit wil slaan. Wat is nederland eigenlijkDie tien euro is het probleem niet, maar alle bijkomstigheden die hier weer op worden verzonnen. Een huis kost hier gemiddeld ook 250000 euro. Als je dit geld mee neemt naat Spanje dan koop je daar een fila en hier een kippenhok. En dan nog de zon. Dit is niet dat ik Nederland in de zeik zet, wij hebben het goed hier. Maar dat goed word op alle mogelijke manieren uitgebuit. Vroeger betaalde je 100 gulden kijk en luister geld dit zou nu 45 euro zijn beetje inflatie erop kom je uit op 65 euro. Nu betaal je het geld dubbel en dwars aan de kommersie. en daar word nog eens weer munt uit geslagen. Niet dat ik het veroordeel want een ieder moet zelf weten waar hij/zij op is geaboneerd. Maar nog even en je krijgt hier een ademhalingsteller op je mond en dan moet je betalen voor iedere keer dat je inademt en uit natuurlijk. Motto: geld geld geld geld. mad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was ik ff vergeten dat CDS er eerst 19.95 voor vroeg voor 1 kanaal. En die 6 Euro nog wat van nu is feitelijk een dump prijs. Zeker als het een 10-tje gaat kosten per maand en als je een seizoenskaart van je club hebt dat je dan korting krijgt (dan promoot je ook nog dat je naar wedstrijden gaat kijken), bijvoorbeeld dat het dan 6 euro per maan kost, dan denk ik toch dat ondanks dat 10-tje per maand ze een goede kans maken.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

De voetballiefhebbers die ik ken, vinden die 10 euro per maand geen probleem. Groter is doorgaans het geregel en de kosten die je moet maken voordat je je eerste wedstrijd kan bekijken.

 

Als ze dit simpel en goedkoop kunnen realiseren geef ik ze een goede kans van slagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bigtwin
Ze lijken bij CD steeds weer te vergeten dat de tijd van monopolie voorbij is.


Je hebt niet gelezen dit gaat niet over CanalDigitaal maar over het Eredivisie kanaal wat nog moet komen.
Je staat dus tegen de verkeerde paal te pissen!! laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij het geluk hebt dat jou kluppie in je eigen woonplaats zit ja. maar als je moet reizen!!!!! komt auto kosten er boven op en die kosten zijn doorgaand ongeveer alles bij elkaar 1,50 euro per km.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je kunt kiezen welke wedstrijd je wilt kijken, is 10 euro niet te duur denk ik. Ik geloof dat ik voor dat geld wel een abonnement zou nemen. Ik wil wel eerst even zien wat je er precies voor krijgt, maar 10 euro lijkt me niet te duur.

Groeten Maxzz

-------------

Vu Duo met Pli

1 Bisat schotel met 4xlnb en 1 Big Sat met 7xlnb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...