Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nieuw voetbalkanaal heet Eredivisie Live

 

UTRECHT (ANP) - Het nieuwe voetbalkanaal van de eredivisieclubs en Endemol gaat op 29 augustus van start onder de naam Eredivisie Live. De naam werd donderdagmiddag bekendgemaakt op een perspresentatie van de nieuwe zender in stadion Galgenwaard in Utrecht.

 

Eredivisie Live heeft distributiecontracten afgesloten met alle partijen die digitale televisie aanbieden: UPC, Tele2, KPN en donderdagochtend nog op het nippertje met Ziggo.

 

Eredivisie Live zendt de wedstrijden van de eredivisieclubs live uit tegen betaling, terwijl de samenvattingen in het nieuwe seizoen verhuizen van RTL4 naar NOS Studio Sport. De abonnementstarieven voor Eredivisie Live bedragen 10 tot 15 euro per maand, afhankelijk van de maatschappij waar kijkers een digitaal pakket afnemen.

 

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MagicOnline
Als CDS geen overeenkomst sluit zal het ze veel klanten gaan kosten.

Eerst Spice en nu hws het NL live voetbal.

Gaat goed daar frown


Als er staat Eredivisie Live heeft distributiecontracten afgesloten met alle partijen die digitale televisie aanbieden mag ik toch aannemen dat dit ook bij CDS is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie CDS daar niet in het rijtje staan...

 

En als CDS een overeenkomst had gesloten hadden we dit vast wel van ze gehoord door middel van een spam mail.

 

Op de site is ook nog niets te bekennen over dit onderwerp.

 

Normaal zijn ze er altijd als de kippen bij om nieuws te melden.

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin wel te twijfelen op zo'n blog staat dit,

 

Citaat:
Eredivisie Live is te krijgen via oa Ziggo, UPC, Tele2 en KPN, het is echter niet te ontvangen via CanalDigitaal.

 

Blog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je kijkt op http://www.canaldigitaal.nl/default.asp?id=575 kun je al zien dat spice en het Eredivisie voetbal is verdwenen.

 

Als je een abonnement had op het Eredivisie voetbal zal ik ze maar eens snellen bellen.

Voor dat je het weet zetten ze je abonnement om in voor iets met sport 1 erbij. (dan heb je toch ook voetbal? wat is het probleem?)

 

 

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, ik heb zelf ook TOP.

heb CDS vorige maand al gevraagt wat ze gaan doen met de prijs als Spice en Tele2 niet meer te onvangen is.

 

het zijn tenslotte wel 2 dure zenders (samen € 17,50 in de maand ongeveer)

 

Heb helaas nog geen antwoord van ze mogen ontvangen frown

 

@Johan,

 

Ik doelde daarmee op de mensen die puur settop of basis hadden aangevuld met Tele2

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MagicOnline
Klopt, ik heb zelf ook TOP.
heb CDS vorige maand al gevraagt wat ze gaan doen met de prijs als Spice en Tele2 niet meer te onvangen is.



Spice is al vervangen voor xxx-Xtreme, dus deze valt af.
Ben i.d.d. wel nieuwschierig, naar wat ze gaan doen met Sport1, in het entertainment pakket, als blijkt dat ze het eredivisie kanaal niet gaan doorgeven.
Mijnsinziens, zouden ze die dan in dat pakket moeten laten, als vervanging.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doelde daarmee op de mensen die puur settop of basis hadden aangevuld met Tele2

 

Die zijn er vast ook wel al denk ik dat het er niet veel (meer) zijn.

 

Ik kan me niet goed voorstellen dat CDS geen Eredivisie live gaat doorgeven.

Ze verliezen dan veel abonnementen aan andere aanbieders ......

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...