Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten

Gast thomas999

Ik begrijp niet dat ze al een bedrag kunnen noemen, terwijl er nog helemaal niets met providers is afgesproken. Ook niet of je per wedstijd of voor het hele seizoen kan betalen. IMHO allemaal geruchten.

 

Ik vind het toch al een rare move van Eredivisie NV op het zelf te gaan doen. Eerst hadden providers hen nodig, nu is het net andersom. Eredivisie moet zich nu inspannen om het verlangde bedrag voor de clubs bijeen te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: thomas999
Ik begrijp niet dat ze al een bedrag kunnen noemen, terwijl er nog helemaal niets met providers is afgesproken. Ook niet of je per wedstijd of voor het hele seizoen kan betalen. IMHO allemaal geruchten.

Ik vind het toch al een rare move van Eredivisie NV op het zelf te gaan doen. Eerst hadden providers hen nodig, nu is het net andersom. Eredivisie moet zich nu inspannen om het verlangde bedrag voor de clubs bijeen te krijgen.


Mee eens. het lijkt verdacht veel op de beruchte Sport lancering

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

vandaag gelezen op de site van De Telegraaf:

 

Origineel bericht van: De Telegraaf

De distributie van het kanaal is op een haar na rond. Zo is al overeenstemming bereikt over doorgifte met KPN, Tele2 en UPC, terwijl met Ziggo nog wordt onderhandeld. De prijs voor het eredivisiekanaal komt voor de kijker naar verwachting rond de 10 euro per maand te liggen voor twee duels per week. Voor het totale programma van negen duels per week zou de prijs rond de 15 euro per maand liggen. Eén wedstrijd kijken zou bijna zeven euro moeten kosten.

 

geen Canal Digitaal? cry

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michien gewoon weer via de Tele2 voetbalkanaalen op de de sat?

 

Wat ik wel vreemd vind is dat je geen Tele2 voetbal meer kan kiezen als (een) optie in het pakket! Als je nu bij de pakketten gaat kijken is die nl. verdwenen en de maandelijkse prijs van mijn bankrekening waarschijnlijk nog niet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NINjak
Michien gewoon weer via de Tele2 voetbalkanaalen op de de sat?

Wat ik wel vreemd vind is dat je geen Tele2 voetbal meer kan kiezen als (een) optie in het pakket! Als je nu bij de pakketten gaat kijken is die nl. verdwenen en de maandelijkse prijs van mijn bankrekening waarschijnlijk nog niet.



Hoe willen ze die pay-per-view voor de sat regelen?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een belangrijke update:

 

Bron mediamagazine.nl

 

Voetbalkanaal te zien bij Tele2, KPN en UPC, Ziggo nog in onderhandeling

De distributie van het nieuwe voetbalkanaal is op een haar na rond. Dagblad De Telegraaf bericht dat er al overeenstemming is bereikt over doorgifte met KPN, Tele2 en UPC, terwijl met Ziggo nog wordt onderhandeld. De prijs voor het eredivisiekanaal komt voor de kijker naar verwachting rond de 10 euro per maand te liggen voor twee duels per week. Voor het totale programma van negen duels per week zou de prijs rond de 15 euro per maand liggen. Eén wedstrijd kijken zou bijna zeven euro moeten kosten. Het nieuwe voetbalkanaal van de eredivisieclubs en Endemol heeft voor het commentaar bij de live uitgezonden duels NOS-coryfee Theo Reitsma aangetrokken. De studio-uitzendingen van de abonneezender zullen beurtelings worden gepresenteerd door Humberto Tan en Jan Joost van Gangelen, analyticus is Jan van Halst. De dagsluiting om elf uur 's avonds is in handen van Wilfred Genee en Johan Derksen. Andere commentatoren, die door de verzamelde eredivisieclubs zijn gestrikt, zijn Ron de Rijk, Leo Driessen, Michiel Teeling en Mark van Rijswijk. Theo Reitsma, die de andere presentatoren gaat begeleiden, blijft voor de NOS de Champions League verslaan. Barbara Barend tekent voor de veldverslaggeving. Met deze bezetting kiezen de betaalde clubs grotendeels voor de RTL-variant van het afgelopen seizoen. De voetbalzender gaat op 29 augustus de lucht in. Vermoedelijk wordt het Feyenoord-toernooi begin augustus gebruikt om proef te draaien, maar daarvan zullen de kijkers waarschijnlijk niets te zien krijgen.

 

7 euro per wedstrijd...best pittig prijsje!!! crazy

heeeeeeee......biertje!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt ook op satelliet, de afspraak is dat het kanaal op alle platforms gaat komen, voor de sat zal het de tele2 kanalen worden, er is al overeenstemming hierover bereikt.

 

Ik sluit echter niet uit dat er weer een prijsverschil zal zijn tussen sat en digitenne. mad

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is voor satelliet zeker nog geen overeenstemming bereikt.

 

Er schijnt op dit moment alleen overeenstemming met KPN en Tele2 te zijn. Met de rest wordt nog wel gepraat en verlopen die gesprekken goed maar er is nog geen overeenstemming.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

WEES EERLIJK mad

 

Sateliet en Digitenne: blush hetzelfte prijs en hetzelfte tv uitzenden of CDS moet eigen voetbalkanaal beginen....

 

is dat juiste oplossing?

 

 

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het begin betaalde we ook 19,95 p/m voor het live eredivisie voetbal later is dat bedrag flink lager gemaakt want kpn was met digitenne wel erg veel goedkoper.

 

Snap alleen niet dat we niet op de hoogte gehouden worden hoe of wat het gaat worden want ondertussen betalen we nu volgens mij gewoon voor een kanaal waar we niks mee doen. UPC heeft een overeenkomst tele2 ook maar waar beide het voor gaan gebruiken is niet duidelijk. UPC is eigenaar van Sport1 dus of ze dat ook gelijk mee hebben genomen (zodat ze daar ook de eredivisie live kunnen uitzenden) in de deal ik heb geen idee.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...