Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten

10 euro is voor mij te overleven (kan niet in jullie portemonnee kijken), maar belangrijker vindt ik de volgende opmerking:

 

Citaat:
... en niet in die veelal matige youtube Tele2 kwaliteit...

 

Betere kwaliteit zou wel zo prettig zijn.

2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Chiem
Nou idd! Als je het omrekent per weekend kom je op nog geen €2,50 per weekend. Das dus 1 biertje in de kroeg! Hou ajb op met dat gemekker. Nederland op zn smalst hoor.

Dus nog geen 2,50 per weekend. Met een beetje mazzel kan je 3 wedstrijden per weekend kijken das dus 83 eurocent per wedstrijd. Echt veel te duur >.>


Vind ik niet netjes. Vooral het deel "Hou ajb op met dat gemekker. Nederland op zn smalst hoor."

Iemand geeft aan dat er wéér een keer extra betaald moet worden en heeft volgens mij gelijk. CD is steeds weer bezig om iets meer hier en iets meer daar te vragen, maar al met al is de prijspolitiek onbehoorlijk, waarbij de service niet beter wordt (of zelfs slechter, zoals de beeldkwaliteit) en er zelfs nog zenders uit het stb pakket gehaald worden (laatste is TMF). En dat mag best gezegd worden zonder meteen zo benaderd te worden.

En ja, steeds weer wordt een tientje per maand naar 0,00329 cent per minuut teruggerekend, ook met de jaarlijkse prijsverhogingen, maar het feit blijft, en CD prijst zich dus binnenkort uit de markt.
En gaat dan failliet. Kan niet anders.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heeft dit met CanalDigitaal te maken?

 

Het eredivisiekanaal is van de ECV, de voetbalclubs dus zelf, en die bepaald hoeveel men ervoor gaat vragen. Niet CanalDigitaal. Heeft zelfs totaal geen invloed om deze zender of hoe duur het pet maand moet gaan kosten.

 

Je bent er nogal blij om dat CanalDigitaal failliet zou kunnen gaan. Ooit wel eens eraan gedacht dat je dan wellicht helemaal geen Nederlands pakket meer op de satelliet hebt. En als het dan wel onder andere vlag blijft voortbestaan het weleens veel duurder kan gaan worden.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ben ik niet blij om, heb ik niet gezegd en ben ik ook niet.

Ik heb mijn sat uitrusting, omdat ik via de sat wil kijken.

 

Ik vind het wel erg jammer dat ze zo bezig zijn. Ik heb al vaker gezegd dat ze er bij mij wel uit gaan op het moment dat ze duurder worden dan andere aanbieders. En door het magere (en steeds magerdere) stb pakket met de steeds hogere prijs, lijkt dat moment wel te komen. Zéker als je basis met digitenne of internet providers met tv bekijkt.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat hier over het eredivisiekanaal niet over de prijsverhogingen van CDS als je die prijsverhogingen toch zat bent dan zeg je toch gewoon op ? en als je het over prijsverhogingen wilt hebben zoek dan alsjeblieft een ander topic.

 

ik vind persoonlijk die 10 euro per maand een mooi bedrag, nu maar hopen dat er wel 2 kanalen op de sat komen dan kan ik zelf nog een beetje bepalen welke wedstrijd ik kan zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bigtwin


Vind ik niet netjes. Vooral het deel "Hou ajb op met dat gemekker. Nederland op zn smalst hoor."

Tjongejongejonge. lol

Origineel bericht van: bigtwin

Iemand geeft aan dat er wéér een keer extra betaald moet worden en heeft volgens mij gelijk. CD is steeds weer bezig om iets meer hier en iets meer daar te vragen, maar al met al is de prijspolitiek onbehoorlijk, waarbij de service niet beter wordt (of zelfs slechter, zoals de beeldkwaliteit) en er zelfs nog zenders uit het stb pakket gehaald worden (laatste is TMF). En dat mag best gezegd worden zonder meteen zo benaderd te worden.

Laten we het bij het voetbal houden. TMFlol. Wist niet eens dat ik daar naar kon kijken.

Anyway

Picture this;

"Goedemorgen meneer wat kan ik voor u doen?"
"Het gebruikelijke mevrouw, een half gesneden bruin"
snij, snij, zaag, zaag, gerommel met een plasticzak
"Dat is dan 90 euro cent meneer, anders nog iets?"
"Euh ja, doet u er maar half gesneden wit bij"
snij, snij, zaag, zaag, gerommel met een plasticzak
"Dat is dan 1 euro 80 meneer, anders no..."
"Ja wat is dat nou voor geouwehoer, moet ik extra betalen voor dat halfje wit? Jezus belachelijk, nou laat maar zitten dat halfje wit!"

....dus wil je meer betaal je meer....

Onredelijk? Dacht het niet.

Origineel bericht van: bigtwin

En ja, steeds weer wordt een tientje per maand naar 0,00329 cent per minuut teruggerekend, ook met de jaarlijkse prijsverhogingen, maar het feit blijft, en CD prijst zich dus binnenkort uit de markt.
En gaat dan failliet. Kan niet anders.

Hilarisch!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Binnenkort komt er meer informatie :

 

Met ingang van het volgende seizoen beginnen de 18 Eredivisie clubs hun eigen voetbalkanaal. Deze zender, die via de kabel, de satelliet, het internet en per mobiele telefoon te bekijken is, brengt alle wedstrijden live. Als Profcoach wil je waarschijnlijk zo spoedig mogelijk worden geïnformeerd over dit nieuwe kanaal, vandaar deze nieuwsbrief. Klik op onderstaande banner en laat je gegevens achter. Binnen enkele weken ontvang je informatie over hoe je volgend seizoen alle wedstrijden live kunt kijken, dus ook die van je favoriete club.

 

http://www.eredivisie.nl/subpage.aspx?l1=1766&fromclub=Eredivisie

 

 

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast dj33333

is er alle ruimte voor knvb kanaal wantje leest er nisk over denk dat kabelbedrijven wel geld gaan vragen voor voetbalkanaal aan knvb.groeten dj

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik had afgelopen jaar het eredivisie kanaal via digitenne dat was 6 euro per maand en dan betaal je 6x12 = 72 euro vindt het opzich wel betaalbaar. Nu zijn er geruchten over 10 euro per maand op zich vindt ik dit wel meevallen mits je betaald voor de maanden waarin in voetbal wordt uitgezonden. Ik heb namelijk ook een seizoenskaart van NEC maar wil ook graag feyenoord zien. Dus ik ben benieuwd wat het nu precies wordt. Hoop eigenlijk wel dat het op digitenne blijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je het hele jaar door gaat betalen. Wel een groot voordeel is dat je waarschijnlijk nagenoeg iedere wedstrijd kan zien. 10 Euro is in vergelijking met welk buitenland dan ook spotgoedkoop, je koopt er tegenwoordig nog geen 4 biertjes voor in de kroeg!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast dj33333

benieuwd of ze dan ook eredivisie hd gaan brengen in plaast van aleen sd , dat zou wel mooi zijn meteen in hd het voetbal . groeten dj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Ik denk dat je het hele jaar door gaat betalen. Wel een groot voordeel is dat je waarschijnlijk nagenoeg iedere wedstrijd kan zien. 10 Euro is in vergelijking met welk buitenland dan ook spotgoedkoop, je koopt er tegenwoordig nog geen 4 biertjes voor in de kroeg!


Precies voor de bundesliga betaal je toch ff 19,95 per maand

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D_liver
Origineel bericht van: Neptunus
Ik denk dat je het hele jaar door gaat betalen. Wel een groot voordeel is dat je waarschijnlijk nagenoeg iedere wedstrijd kan zien. 10 Euro is in vergelijking met welk buitenland dan ook spotgoedkoop, je koopt er tegenwoordig nog geen 4 biertjes voor in de kroeg!


Precies voor de bundesliga betaal je toch ff 19,95 per maand


En ook dat is niet duur voor zo'n grote competitie, bovendien hebben die altijd gegarandeerd een kanaal vrij en dat moet ik nog maar zien bij de Eredivisie, ze hebben het schema wel erg uit elkaar getrokken, dat gaan de bezoekers van de wedstrijden niet fijn vinden.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...