Ga naar inhoud


[all] Garantie dreambox, hoe lang en is de garantie globaal ?


Gast enmot

Aanbevolen berichten

Heb een vraagje hoe zit het met de garantie van de dreamboxen.Ik wil er eentje kopen in de usa omdat nu de dollar lekker laag is.Is het wereldwijden garantie??

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast BRUUT-DREAM

Fabrieksgarantie is 1 Jaar , de Dealer zelf kan er 2 jaar van maken. ( dus als die in het 2e jaar stuk gaat ... rekening dealer ).

 

Ik weet niet of het wijs is een Dreambox in de USA te kopen , wat als die stuk gaat ? hoelang is die dan weg ?

 

Wie draaid er op voor de verzendkosten naar de USA en terug ?

 

Hoe zit het met dde Stroomvoorziening ?

In de USA gebruiken ze 110V , ipv 230V in Europa.

 

ik denk dat je beter af bent er 1 in nederland te kopen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet want zoals olympus enzo hebben een wereld garantie ik had een camera in Singapore gekocht ging kapot kon hem gewoon in NL opsturen voor het maken.Moest alleen de verzend kosten betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: BRUUT-DREAM
Fabrieksgarantie is 1 Jaar , de Dealer zelf kan er 2 jaar van maken. ( dus als die in het 2e jaar stuk gaat ... rekening dealer ).


Ik heb destijds een DM 7020 gekocht en kreeg van DMM gewoon twee jaar garantie. De dealer deed niets maar DMM loste dit netjes voor mij op. Het kostte mij enkel het duitse posttarief.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is fabrieksgarantie, geen verkopersgarantie.

Zou dus niet uit mogen maken, helaas is de praktijk vaak anders, want wie gaat rechten om een paar honderd euro.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt als consument wettelijk gezien alleen daar garantie waar je jouw product hebt aangeschaft. Niet bij de fabrikant, niet bij een andere winkelier, niet bij de buurman, maar alleen bij de winkel die de factuur of kassabon heeft aangemaakt.

Voor meer info: www.consuwijzer.nl. Deze discussie is reeds 100x gevoerd op dit board dus topic closed.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...