Ga naar inhoud


Beeldscherpte verschillen diverse HDTV receivers?


Aanbevolen berichten

Ik heb geen ervaring met een andere DVB-S2 receiver dan m'n huidige, en ben dus wel benieuwd naar de ervaringen van mensen die

wél meerdere apparaten in bezit hebben (gehad).

 

Is de ene receiver nou significant scherper dan de ander op een HD kanaal (bijv. BBC-HD) of zijn de verschillen te verwaarlozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


De topfield 7700 HSCI geeft bij mij een vreselijk scherp beeld op bijvoorbeeld BBC HD. Ook de andere zenders zijn, afhankelijk van wat ze natuurlijk uitzenden want niet alles is opgenomen in HD, scherp! En dit in combinatie met een Sony full HD Bravia...Zeer tevreden. Of anderen nog scherper zijn? Maar ik ben tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mouse1277
Origineel bericht van: HansH
De topfield 7700 HSCI geeft bij mij een vreselijk scherp beeld op bijvoorbeeld BBC HD.


heeft ook alleen zin als je meerdere HDTV types in je bezit hebt of hebt gehad. Dan kan je pas vergelijken en dat is ook de vraag die gesteld wordt. Iedereen met een HD receiver heeft uiteraard veel scherper beeld dan met zijn "oude" SD receiver.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, vandaar, dat ik ook alleen maar kan zeggen, dat wat ik nu heb en fantastisch uitziet. Ik zal niet weten, of het beter kan. Slechter vast wel...

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Soundwork

Apple740, dit is een leuke vraag die je stelt.