Ga naar inhoud


Caravan te klein geworden?? neem dan deze


Poetsdoekje

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Het is wel een afwijkend model Jumbo, zo'n motor configuratie heb ik er nog nooit onder zien hangen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Het is wel een afwijkend model Jumbo, zo'n motor configuratie heb ik er nog nooit onder zien hangen.


Het zijn ook geen echte motoren. Het is een afgedankte Jumbo die voor een James Bond film gebruikt is. Hij staat overigens op het Dunsfold Park vliegveld waar Top Gear openomen wordt. Let maar eens op, je ziet het toestel vaak op de achtergrond.
Hier een link naar een uitgebreid verhaal in het Engels.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed begrijp krijg je een jumbo bij aankoop van een volkswagentje ( of is het nu andersom ???? )

 

Wel makkelijk om je caravannetje naar je staanplaats op de camping te rollen :-)

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Aha, nu gaat er een lichtje branden.

Ik ga ervan uit, dat dan het gewicht ook wat minder is als van een normale Jumbo.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fatfreddy

Ach als je die automatische piloot uit deze caravan nu eens achter het stuur van de VW plaatst dan kun je gewoon in je caravan gaan liggen maffen.Dan heb je er niet zo een erg in dat je zo langzaam gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...