Ga naar inhoud


[all]Settings 18-5-8 van Joske


settings joske

Aanbevolen berichten

Er is weer een bijgewerkte lijst beschikbaar is.

Grootste verandering uiteraard de Belgische zenders die van transponder zijn veranderd en voor mensen die een hd ontvanger hebben zijn nu ook de drie nederlandse hd zenders in de lijst aanwezig.

Verder heb ik alle lege zenders eruit gehaald en de nieuwe weer erbij gezet.

Dan wil ik nog een oproep doen aan mensen die veel verstand hebben van 1 van de landenboeketten.

Die mogen wel weer eens bijgewerkt worden maar dat laat ik liever over aan mensen die uit 1 van die landen komen of er veel verstand van hebben.

Dus wie wil 1 van die boeketten eens onder handen nemen, laat het mij weten.

De lijsten zijn op dit moment alleen via hackweb te downloaden, hopelijk zal het later vandaag ook via de download van pli en gemini mogelijk zijn.

Groeten, Joske

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

bedankt smile en eindelijk terug epg op TVV wink

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast BRUUT-DREAM
Origineel bericht van: Radix
waar kan ik die downloaden? geen aparte link?


Origineel bericht van: settings joske
Er is weer een bijgewerkte lijst beschikbaar is.
De lijsten zijn op dit moment alleen via hackweb te downloaden,
Groeten, Joske
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jazeker, zet hem er eens in en als het niet bevalt kun je altijd weer iets anders erop zetten toch.

 

Inderdaad staat de Arabsat er niet meer op, dat is nu de Badr-satelliet geworden op 26gr. oost. Wordt aan gewerkt, en bij de volgende update staan die er zeker in.

 

Ook de mensen met een DM800 zullen ontdekken dat de lijst nog niet perfect is. De HD kanalen werken niet, omdat de editor waar Joske mee werkt geen DVB-S2 kanalen ondersteund (FEC 9/10 wordt niet ondersteund in de oude HappyLama-editor).

Ook hier zullen we samen proberen op korte termijn een oplossing voor te krijgen. Wellicht moeten er aparte Enigma2 settings uitkomen bij een volgende release.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx Joske, gebruik al sinds het gebruik van de Dreambox jouw settings en wil geen andere meer !

 

 

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...