Ga naar inhoud


Het Eurovisie Songfestival 2008


Aanbevolen berichten


  • Moderator

Bij ons in de straat wonen duitsers,ossies, fransen, noren en hollanders.

Ondertussen is bij ons traditie dat er in een tuin een video projector wordt opgesteld, een paar vaatjes Bitburg en Veltins worden aangeslagen, de bockwurst op de grill gaat en in de kleine uurtjes de schnapps rijkelijk vloeit.

 

Wie er wint is verder bijzaak.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Voor de liefhebbers:

Zaterdagavond 24 mei om 21.00 uur (Ned. tijd) zendt BBC HD deze ook uit. Of het met Dolby 5.1 geluid is stond er niet bij.

Groeten, Alfons


Geen tijd gehad om te kijken, over beeld en geluidskwaliteit weet iemand er meer over.
Grtz.

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pollebru
Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Voor de liefhebbers:

Zaterdagavond 24 mei om 21.00 uur (Ned. tijd) zendt BBC HD deze ook uit. Of het met Dolby 5.1 geluid is stond er niet bij.

Groeten, Alfons


Geen tijd gehad om te kijken, over beeld en geluidskwaliteit weet iemand er meer over.
Grtz.


Ik heb er naar gekeken. Beeld was wel goed, maar het 5.1 geluid deed het eerste halve uur niets. Daarna wel. Alle 5 speakers lichtten op in het display van mijn home cinema set, maar het geluid kwam alleen in stereo door (alleen links voor en rechts voor).

Bij de ARD ging het 5.1 wel goed.

Groet, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook naar gekekeken, ja de nummers waren zeer bedroevend op een enkele uitzondering na.

Maar ik heb mooi kunnen vergelijken; ned 1, ard en bbc hd.

De laatste wint met gemak, mooi beeld, maar tussen de ard en ned 1 stja, ard was iets beter maar had scherpe randjes ivt. de bbc, ned 1 was iets waziger maar verder mooi beeld.

 

En inderdaad, bbc hd had in het begin geen DD 5.1, hoewel als dat gebruikt wordt wel bizonder mooi klinkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren gewoon via DVB-T hier in Vlaanderen gekeken en ik moet zeggen dat het er zeer goed uitzag, ongelofelijk scherp op één. En toen ik de bitrate checkte bleek dat één gisterenavond uitzond met een gemiddeld tussen de 5 à 6 Mbps uitzond. Ze moeten dus bij de VRT dus de bitrate wat verhoogd hebben speciaal voor het Eurovisiesongfestival. Want normaal komen één en Canvas bijna niet boven de 4 Mbps uit.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...