Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast Jeroen020

Extra pakketten icm 2e smartcard / set top box pakket

Aanbevolen berichten

Gast Jeroen020

Ik gebruik een FireDTV ontvanger voor mijn PC (Vista Media Center). Ik heb het combipakket en kan op deze manier dus satelliet kijken of opnemen van de zenders uit dit pakket.

Ik wil een tweede receiver ook kunnen gebruiken, hiervoor biedt CDS het Set Top Box pakket voor 1 Euro p/m aan. Lijkt me prima, maar ik vroeg me af of ik bij dit tweede pakket dan apart een extra pakket kan afnemen, bijv het Thema/HD pakket.

Zo nee, is er dan een speciale regeling dat je de extra pakketten ook op een tweede receiver in huis kunt gebruiken zonder het volle pond te hoeven betalen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jeroen020
Ik gebruik een FireDTV ontvanger voor mijn PC (Vista Media Center). Ik heb het combipakket en kan op deze manier dus satelliet kijken of opnemen van de zenders uit dit pakket.

Ik wil een tweede receiver ook kunnen gebruiken, hiervoor biedt CDS het Set Top Box pakket voor 1 Euro p/m aan. Lijkt me prima, maar ik vroeg me af of ik bij dit tweede pakket dan apart een extra pakket kan afnemen, bijv het Thema/HD pakket.

Zo nee, is er dan een speciale regeling dat je de extra pakketten ook op een tweede receiver in huis kunt gebruiken zonder het volle pond te hoeven betalen?

Ik zou ook graag een tweede card voor 1 Euro p/m willen hebben, Zelfde pakket als de 1 card, echter kan ik dit nergens vinden dat dit kan op hun site.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Origineel bericht van: DeBeek
Toch beter zoeken.

Hier staat het helemaal onderaan de pagina...

Ik denk dat checkin op zijn 2de kaart hetzelfde pakket wil als op de eerste kaart, en niet alleen het magere settopboxpakket. En dan betaal je inderdaad het volle pond voor het basispakket of hoger op je tweede kaart.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast Jeroen020

OK het is me inmiddels duidelijk, je hebt dan alleen het set-top box abonnement en alle extra's kosten 100%, geen korting als je al elders in huis een abonnement hebt op een extra pakket.

Wel jammer, andere digitale TV aanbieders bieden dit wel vaak. Maar ik kom er wel uit, heb het nu aan de praat met Vista Media Center en kan dan Xbox 360's gebruiken om satelliet te kijken, recorded of zelfs live.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast Jeroen020
Origineel bericht van: cheapwatcher
Je zou ook een smartwi kunnen overwegen.

Grappig, zat ik net naar te kijken vanmiddag. Dat lijkt inderdaad een geschikte oplossing om een tweede FireDTV tuner op m'n PC aan te sluiten en daar 1 kaart tussen te delen.

Het mag officieel niet, maar je hebt er niet meer functionaliteit aan als een dual-tuner satelliet receiver en die mogen wel, jammer dat CanalDigitaal zelf dit niet ondervangt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De smartwi is niet verboden bij de wet hoor. Je doet erniks illigaals mee. Het enige is dat CD deze optie niet ziet zitten ivm inkomsten die ze mislopen om de reden waarom je zou willen toepassen. Maar voor de NL-se wetgeving is er niks aan de hand.

Groeten Joop

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen