Ga naar inhoud


Wanneer start het Waals pakket ?


Gast lucdec

Aanbevolen berichten


  • Reacties 144
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

er zijn geruchten dat het start na de zomer,geruchten die le soir heeft gemeld.

we zien wel,

het komt er hoor,RTL belgie doet even moeilijk.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: carsten1968
Hi,

is al bekent of de publieke RTBF dan ook via TVVlaanderen
uitzent?

Groet
Carsten


Ik denk het niet, want Télésat gaat in DVB-S2 uitzenden (HD). Misschien wel, maar dan heb je maar een bepert publiek, alleen kijkers met een HD-ontvanger/abonnement...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik veronderstel dat de zenders wel op zullen zijn via het TVV kaartje en vice versa. Aangezien de zenders de rechten voor héél België kopen en niet voor de eigen regio.

 

Ze mogen er wel eens aan beginnen daar, want zou er niet in maart meer nieuws komen?

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: matthew_be_wvl
Ik veronderstel dat de zenders wel op zullen zijn via het TVV kaartje en vice versa. Aangezien de zenders de rechten voor héél België kopen en niet voor de eigen regio.

Ze mogen er wel eens aan beginnen daar, want zou er niet in maart meer nieuws komen?


Maar als ze via TVV en evt. CDS te zien zullen zijn, is dit toch altijd in DVB-S2? Of zouden ze de publieke netten (La Une, La Deux) gewoon in DVB-S uitzenden?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: matthew_be_wvl
Ik veronderstel dat de zenders wel op zullen zijn via het TVV kaartje en vice versa. Aangezien de zenders de rechten voor héél België kopen en niet voor de eigen regio.

Ze mogen er wel eens aan beginnen daar, want zou er niet in maart meer nieuws komen?

Zenders kopen wel degelijk rechten per regio in België.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Heero
Het akkoord met RTL zou rond zijn, dus waarschijnlijk zal TeleSat binnenkort wel starten.


waar heb je die info vandaan,want RTL doet zeer moeilijk om die overeenkomst omdat ze een nederlands kanaal willen starten in belgie ook en het hen niet direct lukt.
zou me verwonderen dat er al een overeenkomst is en niks op hun site ervan staat,
dat is net een pak zenders van RTL wallonie die door vele worden gevraagd en ze een kaartje voor zouden kopen met daarnaast ook TF1 HD of SD.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: matthew_be_wvl

Ze mogen er wel eens aan beginnen daar, want zou er niet in maart meer nieuws komen?


Beter nog , zouden ze in april niet gaan testen ...

Anyway, zelfde verhaal als bij de start van TVV, de commercieelen die lastig doen en op zich laten wachten

Vu+ Solo 2
Telenet HD Digibrolx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geloof me digitaal kijker, het is uit goeie bron. wink.

De overeenkomst is pas rond, RTL heeft inderdaad heel lang moeilijk gedaan, maar ze zijn er nu toch uitgeraakt. Dat bekend maken doen ze pas bij de start. Dan kan snel zijn, maar het zou ook kunnen dat ze tot na de zomer wachten natuurlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast digibom

ik hoop echt dat de rtbf zenders en tf1 bij tv vlaanderen ook komen , ze zitten bij alle andere providers en ik denk dat als tv vlaanderen mee wil concureren ze deze zeker moetten hebben smile

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...