Ga naar inhoud


Wanneer start het Waals pakket ?


Gast lucdec

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Paullo
Volgens mij gaan enkel de RTBF en RTL-zenders in MPEG4 uitzenden.

De rest wordt volgens mij in MPEG2 via Astra 1 doorgeprikt uit het Canalsat-pakket.

Greets

Dit bedoelde Ik ook zo. Ik ga er van uit dat TéléSat niet alle FTA zenders op Astra 1 en 3 gaat laten omzetten naar MPEG4. smile

Origineel bericht van: M_z
Waar haal je dit uit? Het is niet omdat de compressie in MPEG4 zal zijn dat het daarom HD beeld is. Het kan ook perfect SD in MPEG4 zijn.


Lees mijn bericht nog eens. (deel van de hardware) Ze gaan hun klanten meteen een HD tuner laten aanschaffen!

Vanaf nu spreken we dus niet meer over HD tuner maar MPEG4 tuner. Laat Ik U niet betrappen. cool

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 144
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: TokeMUp
Ik ga er van uit dat TéléSat niet alle FTA zenders op Astra 1 en 3 gaat laten omzetten naar MPEG4. smile

Het aanbod van Canalsat is niet FTA. Ze gaan gewoon een deal afsluiten waardoor Télésat kijkers ook kunnen kijken naar sommige door Canalsat gedistribueerde kanalen.
Origineel bericht van: TokeMUp
Lees mijn bericht nog eens. (deel van de hardware) Ze gaan hun klanten meteen een HD tuner laten aanschaffen!

Vanaf nu spreken we dus niet meer over HD tuner maar MPEG4 tuner. Laat Ik U niet betrappen.

Uw tuner (onderdeel van uw box) heeft dan weer niks te maken met MPEG4. wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

 

*** bericht geheel overgenomen van een website die ons verbied artikelen te citeren of overnemen, zelf als tekstuele, juridisch correcte bronvermelding plaatsvind.

Ik ben helaas genoodzaakt je account te verwijderen. Er is genoeg voor gewaarschuwd.

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1422064#Post1422064

 

 

----

T.a.v. : redactie Sat4all.com

 

Betreft: ongeautoriseerde overname nieuwsberichten

 

 

 

Geachte boardleiding,

 

In de volgende discussie:

 

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1558876/Main/242873/#Post1558876

Staat een bericht over Télésat

De bron van dit bericht is:

 

http://www.#%$@%$@#%@%^#@@%$.com/?action=pagina&id=47&id2=1883&title=+T%E9l%

E9sat+hoopt+1+december+te+starten+

 

Dit is een bericht dat door ons is geschreven en gepubliceerd en vervolgens

zonder toestemming op uw website is overgenomen.

 

Wij geven geen toestemming tot overname op die manier. Wel staan we wel een

introductie + directe link naar het bericht op onze site toe.

 

Met de huidige manier van overname gaan wij dan ook niet akkoord en zijn wij

bij herhaling genoodzaakt om de nodige kosten in rekening te brengen voor

ieder bericht dat zo verschijnt, tenzij dit per direct wordt verwijderd.

Bij ieder waargenomen ongeautoriseerd overgenomen bericht zullen wij opnieuw

dit bericht sturen of handelen.

 

Wij vragen u vriendelijk het weg te halen of aan te passen

 

Met vriendelijke groet,

 

Het team van

Satellite Magazine V.o.F.

 

--------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze mailtjes ontvangen wij al maanden van satelliet-magazine.

Alhoewel wij berichten van overtreders meteen na het lezen van dergelijke e-mail verwijderen, is ieder lid zelf verantwoordelijk voor wat hij of zij hier plaatst.

Indien satellietmagazine mocht besluiten tot juridische maatregelen over te gaan, wordt het IP adres en email adres van overtreder bekend gemaakt aan klager. Wij dragen namelijk geen verantwoordelijkheid voor illegale acties van onze leden en in dat geval vervalt dan ook enige anonimiteit.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad eek

Bij deze dus een oproep om "Satellite Magazine V.o.F." volledig te mijden, in alle opzichten!. Deze mensen zijn het niet waard om te bestaan denk ik dan..... waar zijn ze mee bezig.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het mes snijdt wel aan twee kanten natuurlijk. Als hier berichten worden gepost van externe sites en er een bronvermelding wordt bijgeplaatst is dit gratis reclame voor de desbetreffende site. Hoe denk je dat ik ooit die sm gevonden heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Deevie
Het mes snijdt wel aan twee kanten natuurlijk. Als hier berichten worden gepost van externe sites en er een bronvermelding wordt bijgeplaatst is dit gratis reclame voor de desbetreffende site. Hoe denk je dat ik ooit die sm gevonden heb?

Helemaal mee eens... je moet uiteraard steeds je bron vermelden als je iets post.
Ik vind ook dat er een verschil is tussen zelf een website opzetten waarop je alleen maar mededelingen van anderen kopieert of op een informatief messageboard een melding ovv de bron plaatsen.
Maar goed, ze zoeken het maar uit, aan dit soort onzin ga ik geen energie verspillen... we krijgen zonder deze mensen ook ruim voldoende informatie over onze satelliethobby!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
je moet uiteraard steeds je bron vermelden als je iets post.

En dat lukt vanaf dit forum niet, omdat je dan http://www.***censuur**** krijgt. Op deze manier is het dus niet mogelijk om op dit forum naar de bron te verwijzen - dus kan en mag het niet gepost worden omdat er simpelweg niet aan de voorwaarden, wat tevens op internet een gebruikelijke regel is, van de gecencureerde bron voldaan kan worden.
Citaat:

Wij geven geen toestemming tot overname op die manier. Wel staan we wel een introductie + directe link naar het bericht op onze site toe.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Volgens telesatellite start Télésat begin december 2008 alleszins met de RTBF en RTL-zenders, alsook de groep zenders van France Télévision en een aantal Franstalige zenders.

 

Er zou worden uitgezonden vanop twee satellietlokaties, naar ik vermoed naast Astra 1 ook nog Astra 3.

 

Bron : http://www.telesatellite.com/actu/tp.asp/tp/31497

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...