Ga naar inhoud


Wanneer start het Waals pakket ?


Gast lucdec

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Heero
Geloof me digitaal kijker, het is uit goeie bron. wink.
De overeenkomst is pas rond, RTL heeft inderdaad heel lang moeilijk gedaan, maar ze zijn er nu toch uitgeraakt. Dat bekend maken doen ze pas bij de start. Dan kan snel zijn, maar het zou ook kunnen dat ze tot na de zomer wachten natuurlijk...


dan wachten we nog wat af,dat telesat zelf niet het bericht verteld is wel raar daar ze dan veel mensen blij mee gaan maken.
vindt het dus vreemd dat het nog nergens staat,het mag pas vers van de pers zijn of van de bron,
met RTBF waren ze op de dag zelf al in de kranten en op hun site.
daarom vindt ik het vreemd dat ze dit verzwijgen.

TVV gaat dit niet op hun kaartje zetten die zenders,ze moeten toch kaartjes kunnen verkopen met het telesat pakket,anders zouden ze geen apparte smartcards verkopen hé.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 144
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zo'n akkoord wordt niet altijd direct bekend gemaakt hoor. Denk maar aan de launch van TV Vlaanderen destijds. De akkoorden met VTM, VT4 en co werden ook pas bekend gemaakt op de dag van de lancering.

 

Maar ik ben 90% zeker van mijn bron (ik ga niet zeggen 100, want er zijn geen zekerheden in het leven). wink.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satfreak07
Hopelijk prikken ze er toch enkele door (rtbf1,2 )is toch een must in belgie t.o.v de andere aanbieders!

als ze die zenders in mpeg4 doorgeven dan ben je met je SD ontvanger er niks mee,moet je dan een HD ontvanger voor aanschaffen,
ik wil het telesat pakket op voorwaarde dat er zenders bijzitten die we nog niet hebben,
als meer of de helft al zenders zijn die we al hebben wacht ik liever nog wat.
er is immers meer in het leven dan TV kijken alleen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar het feit dat het MPEG-4 is belet TVV toch niet van ze ook door te geven? Okee, je moet er een geschikte ontvanger voor hebben, maar die zijn er toch al en er zijn ook ongetwijfeld TVV-klanten die zo'n ontvanger hebben.

Hetzelfde met de themakanalen, je kan ze krijgen maar je moet 23.5°E ook kunnen ontvangen. En daar zorg je ook zelf voor.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk je dat er zoveel vraag naar zal zijn door vlamingen,

probeer anders ergens eens een poll te houden,maar dan een poll die geen dezelfde ip laat stemmen want anders kan je zoveel stemmen als je zelf wilt,dan is het niet eerlijk.

denk dat dit niet zo hoog zal zijn van wie het wilt.

of ik zal eens 1 ergens op een forum aanmaken lol

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel vraag zal er volgens mij niet zijn, dat betwist ik niet. Ik ken niemand die dikwijls naar de RTBF of RTL kijkt. Er is ook bitterweinig te zien...

Maar dat bedoelde ik ook niet, technisch is het perfect mogelijk om de zenders ook door te geven. Maar veel meer kijkers zal het niet aantrekken.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze zullen eerder het telesat kaartje nemen als 2de kaart (als die optie er is).

ik zal het miss bijnemen als het aanbod niet teveel hetzelfde is als TVV zenders.

kijk zo af en toe naar franse zenders en AB3 en 4 is ook welkom,

dat staat ook in dat blad te lezen dat ze aan het spreken zijn met hen,

maar dat wist ik al.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

laatste geruchten:

 

zou op 19.2 astra komen.

 

Lancering van telesat 15 juli met programma's in test,de kaarten zouden in omloop moeten starten binnen 2 weken.

 

het zijn geruchten dus als deze info niet klopt,schiet me dan niet af hé wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik woon hier in de Ardennen waar enorm veel mensen via TeePeeEss naar franse kanalen keken. Nu dat deze niet meer open zijn willen de mensen over stappen op Télésat. Ze weten dat ze er een speciale decoder voor moeten kopen. Vergis je niet: dit zal echt wel aanslaan!

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vindt het wel een rare dag dinsdag de 15de juli.

ik begin te denken dat dit wel eens fout zal zijn of enkel voor verkopers van die kaarten als reclame enkel in hun winkel.

ik hoop dat wij daar ook kunnen van profiteren en dan 2 maanden als tester miss kunnen werken zoals toen met TVV die starte,

had dan niks moeten betalen tot de officielle start.

zou leuk zijn natuurlijk.

RTBF 1 en 2 is al zeker,nu de rest nog,maar als de geruchten kloppen zou RTL groep wallonie er ook bijzijn,

alleen is het heel erg stil nog en zijn de officielle teksten nog niet ergens te lezen welke zenders erbijkomen voorlopig.

ik ben de eerste als klant voor telesat.

wil graag die kaart hebben.

ik ga ze dus steunen wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...