Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In Belgie zijn ze ook volgende week weer leverbaar heb ik zaterdag vernomen bij de officiele distributeur.

Dream levert uit, maar in kleine hoeveelheden. De productie zou tegen alle verwachtingen in toch terug mondjesmaat opgestart zijn. En dat is meer geloofwaardig dan vorige posting met die hondertallen.

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Gast mistermixer
Geplaatst:

heb de 800 zopas ontvangen van een NEDERLANDSE leverancier ( 16/06 om 15.00 )$^%#$^#%$#^^%^%%%$#$%$#^%

dus ze worden wel uitgeleverd

Geplaatst:

Heb reeds op 21/5 een mail gekregen van een Belgische importeur uit de omgeving Leuven :

DREAMBOX 800 HD PVR

NU LEVERBAAR UIT STOCK

MAINTENANT LIVRABLE DU STOCK

EENHEIDSPRIJS EXCL. BTW / PRIX UNITAIRE HTVA :

3** € (*)

(*) Prijs exclusief recupel/bebat/transport / Prix exclusif recupel/bebat/transport

** aangepast wegens dealerprijs.

Dus voor de Belgische liefhebbers ....... cool

feedhunting , a crazy hobby !

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Crazy Sat
Heb reeds op 21/5 een mail gekregen van een Belgische importeur uit de omgeving Leuven :

NU LEVERBAAR UIT STOCK

MAINTENANT LIVRABLE DU STOCK

EENHEIDSPRIJS EXCL. BTW / PRIX UNITAIRE HTVA :

3** € (*)

(*) Prijs exclusief recupel/bebat/transport / Prix exclusif recupel/bebat/transport

** aangepast wegens dealerprijs.

Dus voor de Belgische liefhebbers ....... cool

En mijn groothandel waar ik inkoop in de buurt van leuven bevestigde mij gisteren dat ze er geen meer hebben tot september.
Ik begrijp het toch niet goed. Waarom zouden ze zelf zeggen dat ze er geen meer hebben tot september als er wel kleine aantallen zouden geleverd worden? Een van de 2 berichten klopt dat dan toch niet.
Geplaatst:
Code:
En mijn groothandel waar ik inkoop in de buurt van leuven bevestigde mij gisteren dat ze er geen meer hebben tot september.Ik begrijp het toch niet goed. Waarom zouden ze zelf zeggen dat ze er geen meer hebben tot september als er wel kleine aantallen zouden geleverd worden? Een van de 2 berichten klopt dat dan toch niet. 

Ik denk dat we het hier over dezelfde groothandel hebben. Uw opmerking klopt want op hun website staat er nu bij dit toestel vermeld : geen voorraad voor begin september, geen info meer en ook geen details meer van de box.
Dit hebben ze dan netjes aangepast deze week . Nochtans werden er enkele weken geleden verkocht ( een vriend van mij heeft er 2 besteld en toegestuurd gekregen ). Indien deze groothandel met grote trom aankondigd dat het toestel volop in stock is dan mogen ze m.i. ook even melden dat het toestel voorlopig niet meer leverbaar is cool

Of misschien had deze groothandel er maar twee in stock. :D:D:D

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

Geplaatst:

Zojuist even gekeken op de website van een Duitse groothandel , schrok me rot eek

Dus niet wachten tot september hoor ! cool

dm800hd_pvr.jpg

Geplaatst:

Leuk zo'n groothandel, maar daar kun je als particulier toch niet bij?

Zowel dan mag je mij het adres van deze wel even per PM doen.

Greetz Nobody2050

Greetz Nobody2050
===================================================
VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.

• Moderator
Geplaatst:

Bedenk ook nog eens dat het prijzen zijn, exclusief de btw en transport!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Satelliet
Gewoon stupied om dealerprijzen publiek te maken. frown

Als dit de dealer prijzen zijn, zou ik als winkelier nooit een DM800 bij mij in de winkel ter verkoop zetten. Als je ziet wat er overblijft aan marge na aftrek van de BTW. Een goede 2 tientjes...

Verkoopprijs inc. BTW: 449,00 euro
Verkoopprijs exc. BTW: 377,30 euro
Inkoopprijs exc. BTW ^$#$%#%$##$% euro

Bruto winst: %$@#$@$#@$##$ euro.. Pfff...

Geplaatst:
Origineel bericht van: tfh
Ik heb dan ook eigenlijk best wel twijfels bij de bovengenoemse dealerprijzen.

Ik niet.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.