Ga naar inhoud


Orange stopt vroegtijdig abbo, maar incasseert wel abbo geld.


hobsat

Aanbevolen berichten

Gast wanderer
Origineel bericht van: ceesv
Hobsat, je bent typisch een consument, die tussen de wal en het schip is gevallen.
En inderdaad, uiteindelijk trek je aan het kortste eind en moet je ook nog allerlei incassokosten betalen.

Ik kan me je frustratie voorstellen.

Misschien kan een net briefje naar de afdeling klanten service van beide bedrijven, waar je het probleem nog eens uitlegt, je nog wat opleveren.

wat een kul opmerking, je bent er wel zelf bij als je een abbo opzegt en een abbo afsluit....!
Link naar reactie
Delen op andere sites


ik vind dit geen kul opmerking want ik denk dat hij precies weet waar t omgaat.

 

tuurlijk ben ik erbij als ik iets afsluit en opzeg, maar neem zaken dan ff mee die ik al eerder schreef.

 

normaal gesproken kom je er niet eerder onder je contract uit das heel normaal maar ik vind t niet normaal dat ze me afsluiten en toch willen innen.

 

wat ik nog niet eerder genoemd heb is dat ik de helpdesk belde om te vragen wat er aan de hand was, ze wisten me niet te vertellen waarom ik geen internet had nadat ze me allerei dingen lieten doen met die livebox om ervoor te zorgen dat zei dat ding kunnen "zien".

 

ik vertelde hun dat dat logisch was omdat er geen internet meer was dus kunnen ze hem ook niet meer zien.

ze gingen dit naar een ander afdeling sturen zodat ze er paar dagen later er wel naar konden kijken wat er loos was.

ik flipte echt tegen die lui wat een zootje daar.

 

nadat ik bij de buurman zn internet mocht lenen om mail te lezen kwam ik er pas achter wat er loos was.

 

maargoed zoveel mensen zoveel meningen ik laat het hierbij en zal de boel inorde maken, maar wil never nooit meer iets met orange te maken hebben of hoe dat tegenwoordig ook maar weer heten mag crazy

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanderer schreef:

wat een kul opmerking, je bent er wel zelf bij als je een abbo opzegt en een abbo afsluit....!

 

Wanderer, ik kan mij voorstellen, dat dit hem geen tweede keer gebeurt, en achteraf weet iedereen het beter.

 

Zaken, die de een vanzelfsprekend vind, zijn voor de ander dat absoluut niet. Het is, zoals ik de geschiedenis lees, absoluut geen vooropgezet plan geweest, het zo te laten lopen.

 

In dit geval is het fout gegaan, omdat verondersteld werd, dat wanneer het oude contract tot 1.7 liep, de lijn zolang "bezet" was, en het nieuwe contract nog niet in kon gaan, omdat er nog niet kon worden aangesloten.

 

Dit kan iedereen overkomen!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...