Ga naar inhoud


Zal het basispakket op 1 augustus as verhoogd worden??????


di-on-air

Aanbevolen berichten

Binnenkort komt CDS met een tripple LNB. Als je dan al een gewone goedgekeurde ontvanger hebt dan gaat deze LNB inderdaad wel wat kosten, maar je heb daarna wel een boel extra FTA zenders inclusief ALLE BBC's(!)

 

Met een gewone ontvanger en een multisat oplossing kan dat zo wie zo al.

 

Dus BBC-prime mis ik niet(!)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De meeste TV kijkers willen de stekker er in en kijken maar en verder geen gezeur.

Dat vind je dus bij digitenne, en ja de reclame daarvoor steld het wel erg eenvoudig voor maar de 'gewone' gebruikers die geen poespas willen en genoegen nemen met een beperkt aanbod die gaan daarvoor.

 

Kwaliteit vinden deze mensen niet belangrijk blijkbaar want als je ze spreekt vertellen ze je dat ze heel tevreden zijn.

Dit zijn dus duidelijk niet de TV freaks en hobbyisten zoals die te vinden zijn op sat4all.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satwatcher
Voor Digitenne telt in het kwadraat wat hier, onder andere ook door jou, voor CanalDigitaal werd gezegd over getoonde beeldkwaliteit op vooral goedkoper LCD schermen die steeds meer de weg naar de huiskamer van de consument vinden.



Dat is sterk overdreven, Digitenne geeft een redelijk goed beeld in vergelijking met CDS.
De prijs kwaliteit verhouding is bij digitenne zeer gunstig voor de gemiddelde Tv kijker in Nederland.
Verschil tussen digitenne en cds is dat je bij cds ook met een scherm groter dan 81 cm nog een redelijk beeld hebt.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Johan45

Digitenne geeft een redelijk goed beeld in vergelijking met CDS....
Verschil tussen digitenne en cds is dat je bij cds ook met een scherm groter dan 81 cm nog een redelijk beeld hebt.

Dan zit er tóch verschil in beeldkwaliteit wink


Jawel, dat gaf ik toch al aan een klein verschil is er wel.
Alleen de cunsument kijkt naar de prijs kwaliteit verhouding en het gemak van instaleren, zeg maar plug en play.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: Littlesat

De ex @home abonnees die nu bij ziggo zitten hebben hun 13e maand al gehad(!) Fiktief een verhoging van bijna 16 euro per jaar - meer dan 1 euro voor een (analoog) basispakketje.

Je maakt het nu wel helemaal van eieren...! ;-)
Even de feiten: Bij @Home betaalde men altijd achteraf en nu vooraf, zoals bij bijna alle bedrijven en zeker bij CanalDigitaal(!)
Vandaar dat ze voor 1 keer "dubbel" moesten betalen.
En voor die 15,90 hebben ze daar bv. wel ALLE Regionele zenders (incl. AT5) en niet een deel ervan, zoals bij CDS.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Binnenkort komt CDS met een tripple LNB. Als je dan al een gewone goedgekeurde ontvanger hebt dan gaat deze LNB inderdaad wel wat kosten, maar je heb daarna wel een boel extra FTA zenders inclusief ALLE BBC's(!)

Met een gewone ontvanger en een multisat oplossing kan dat zo wie zo al.

Dus BBC-prime mis ik niet(!)


Waarom niet een jaar eerder?
De tripple LNB ipv de duo LNB, dat had men een jaar geleden ook wel kunnen bedenken

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Je maakt het nu wel helemaal van eieren...! ;-)

Inderdaad je betaalde eerste achteraf, dat is nu vooraf geworden - maar feit blijft dat het een fictieve verhoging is van 1/12 over dit jaar. Daar kom je niet omheen(!!!)

En bij de satelliet betaal je voor de Regionale Omroepen (ook al zijn er drie niet bij) helemaal niets. Deze zijn FTA en in feite met elke FTA ontvanger gratis te ontvangen...
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is natuurlijk nonsens wat je hier schrijft. Als SES Astra deze transponderruimte van subsudieert waaron zouden dan Flevoland, Utrecht en West niet via de satelliet uitzenden?

 

Ze hebben voor enige tijd de ruimte op de Astra1 gratis gegeven aan de regionale omroepen. Voor de gelijktijdige uitzendingen van de Astra3 en ruimte die daarvoor, ook op dit moment gehuurd wordt, hebben de regionale omroepen gewoon moeten betalen. En daarvoor zijn langdurige contracten met SES Astra afgesloten.

 

Dus de regionale omroepen blijven gewoon op satelliet. Daar hoeft echt de komende tijd niemand bang voor te zijn dat dit niet meer zo zou zijn.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn CDS kaart draait alleen nog settopbox pakket.. de rest van de zenders kijk ik wel educatief ;-)

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satwatcher
Dat is natuurlijk nonsens wat je hier schrijft. Als SES Astra deze transponderruimte van subsudieert waaron zouden dan Flevoland, Utrecht en West niet via de satelliet uitzenden?

Ze hebben voor enige tijd de ruimte op de Astra1 gratis gegeven aan de regionale omroepen. Voor de gelijktijdige uitzendingen van de Astra3 en ruimte die daarvoor, ook op dit moment gehuurd wordt, hebben de regionale omroepen gewoon moeten betalen. En daarvoor zijn langdurige contracten met SES Astra afgesloten.

Dus de regionale omroepen blijven gewoon op satelliet. Daar hoeft echt de komende tijd niemand bang voor te zijn dat dit niet meer zo zou zijn.


Als we het over nonsens berichten willen hebben weet ook wel een berichtje van jou. whistle

Maar je kan in dit geval gelijk hebben.
Persoonlijk vindt ik het onzin gezien de kosten om de regionalen op alle platforms uit te zenden en al helemaal niet als er geen eenduidig beleid is bij de regionale omroepen.
Heb je overigens een officiële bronvermelding voor je bewering waar dit te verifiëren hier.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: Littlesat

Inderdaad je betaalde eerste achteraf, dat is nu vooraf geworden - maar feit blijft dat het een fictieve verhoging is van 1/12 over dit jaar. Daar kom je niet omheen(!!!)

Daar kom ik best omheen hoor. ;-)
Je betaald gewoon voor de maand waarin je kijkt.
(En je kan per maand opzeggen, geen jaarcontract afmaken zoals bv bij CDS.
Vreemd dat daar zoveel tamtam over was, bij KPN en Casema is dit destijds ook zo ingevoerd en hoorde je er niemand over.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: Polleke2
Dat zijn dus 99% van tv kijkend nederland , maar dat snappen de meeste niet,die zitten over bitrates en weet ik wat voor zenders die er bij moeten komen te zeuren.

Hoe kom je aan die 99%?
@Home maakt maar voor 1/3 deel uit van Ziggo en er zijn nog veel meer kabelmaatschappijen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...