Ga naar inhoud


Zal het basispakket op 1 augustus as verhoogd worden??????


di-on-air

Aanbevolen berichten

Ik ben sinds november 2004 lid van Canal Digitaal.

Toen had ik het settopbox voor 1,67/maand = 19,95/jaar!!!!!!!!!!!!!

Het basispakket kostte toen 6,95/maand.

In augustus 2005 kwam Talpa met eredivisie voetbal.

Ik nam het basispakket, deze werd verhoogd naar 7,45/maand.

 

Op 1 augustus 2006 werd dit verhoogd naar 7,95/maand.

In augustus 2007 stopte Talpa/Tien en ging het voetbal naar RTL4, de zender RTL8 kwam in de plaats en Mezzo verdween naar het familliepakket.

Canal Digitaal verhoogde de prijs naar 8,95/maand.

 

Ik zie met angst en beven uit wat 1 augustus 2008 ons aan prijsverhoging aan het basispakket zal geven.

Vorig jaar ging er een zender uit (lees Mezzo) en kwam er een euro/maand bij.

 

Dit jaar is er weer een zender verdwenen (BBC Prime) dus Canal Digitaal zal de prijs van het basispakket wel gaan verhogen naar 9,95/maand??????????????????????????????????????????????????????

 

Ook omdat het settopbox in 4 jaar (en ook dit jaar) al van 19,95/jaar naar 59,95/jaar is gestegen.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De tijd zal het leren... Maar als de kabel een euro per maand omhoog kan, dan kan CDS dat ook. Echter Digitenne, de concurrent, zit nu twee Euro onder het Basispakket wat vergelijkbaar is kwa zenders. Dus of CDS het nu doet??!?

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja... blijkbaar denkt iedere satelliet operator dat hij gewoon de prijs kan vragen die hij wil.

Tot 3 jaar geleden betaalde ik voor het Zweedse lokale pakket 998 Kr per jaar... Nu 1864 Kr per jaar... er is wel 1 zender bijgekomen waar ik nooit naar kijk. Maar heb je een keuze?? eigenlijk niet.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Canaal Digitaal heb je gelukkig wel keuze.

 

Ik heb ongeveer dezelfde ervaringen als de Topic-starter.

Maar recent ben ik vanwege de voortdurende prijsstijgingen weer teruggegaan van het Basispakket naar het Settopboxpakket.

En dan heb je de 10 belangrijkste Nederlandse zenders inclusief het Eredivisievoetbal.

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Noordzee
Bij Canaal Digitaal heb je gelukkig wel keuze.

Ik heb ongeveer dezelfde ervaringen als de Topic-starter.
Maar recent ben ik vanwege de voortdurende prijsstijgingen weer teruggegaan van het Basispakket naar het Settopboxpakket.
En dan heb je de 10 belangrijkste Nederlandse zenders inclusief het Eredivisievoetbal.



10 belangerijkste Nederlandse zenders?
Ik tel er 9. (zonder NL1,2,3 eigenlijk 6)
RTL8 zit toch NIET in het settopbox?

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

RTL 8 zit er inderdaad niet bij, maar die hoort naar mijn mening ook niet tot de 10 belangrijkste zenders.

 

O.K. dan,De eerste 9 zijn we het vast over eens (Ned 1/2/3, RTL 4/5, SBS 6, RTL 7, Veronica/Jetix en Net 5).

Op 10 heb ik zelf BVN staan, Andere mogelijkheden zijn Het Etalagekanaal,Het Gesprek of sinds kort RNN 7.

 

Het zijn er dus (incl Ned 1/2/3) totaal 12.

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast CAPSLOCK

Met kleine prijsverhogingen heb ik nooit een probleem, alles wordt duurder (vooral de benzine), moet natuurlijk wel de service en de kwaliteit goed blijven, van het geleverde product.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aukemuis
En het gaat inderdaad weer omhoog!!!

Geen euro dit keer, slechts 0,55 euro...

€9,50/maand dus?

Ze kunnen het mijns inziens beter laten, maar goed, tis hun strategie.. CDS mag hard gaan hopen dat KPN de DVB-T zender in Roosendaal nog een tijd gaat uitstellen. Ik hoop uiteraard iets anders.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Echter Digitenne, de concurrent, zit nu twee Euro onder het Basispakket wat vergelijkbaar is kwa zenders. Dus of CDS het nu doet??!?



Kwa zenders zijn ze dan wel vergelijkbaar alleen is de kwaliteit van digitenne toch wel veel slechter.Zekers op een groot scherm is het echt niet om aan te zien.

xtreme str 1.0 tetra , tri-sat Archsat/Astra1-Hotbird-Sirius-Astra2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...