Ga naar inhoud


Worden er nog meer ziek van ziggo?


gigantaandemuur

Aanbevolen berichten

Bank opdracht geven het bedrag terug te halen.

Dan maar afwachten wat ze weer doen.

Ik heb alles opgezegt en een brief van ze gehad dat ik er per 1 november 2008 vanaf ben. Daarop ik weer een brief gestuurd dat wanneer hun geld afschrijven dit niet rechtmatig is en wij het zonder bericht dit terug laten halen door de bank en dat wij ook niet reageren op brieven of incasso's van Ziggo. Heb tot nu toe nog geen automatiche afschrijving gehad van Ziggo........maar het is nog geen 2009 dus kan altijd nog.....

Heb al vaker op deze manier een abbo beeindigt brieven en incasso's bleven maar komen. Na een half jaar stond een Deurwaarder op de stoep.......En is na het lezen van de brieven met een schuddend hoofd vertrokken.

Let wel op bij het versturen van deze brieven dat dit aangetekend gedaan wordt zodat jij het bewijs van ontvangst in handen hebt.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nou ik ben een stapje verder nu ingelogt op de ziggo site gekomen met opnieuw een wachtwoord aanmaken.

Bij mn rekening overzicht staat alles nog op de oude manier van betalen dus ik ben benieuwd wat ze automatisch gaan afschrijven voor november.

Bellen heb ik maar opgegeven duurt uren.

Iemand te spreken krijg je niet. eek

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren in Bilthoven. Ook Ziggo territorum. Mijn zwager kocht een Loewe. Voor die prijs komt de dealer aan huis installeren en direct een proef abonnement Ziggo regelen. Prima beeld. Iedereen blij. Gelijk een aanvraag compleet abonnement Ziggo ingevuld en opgestuurd. Pret duurde precies 2 weken. Daarna terug naar basis pakket analoog.

Paar keer gebeld. Niet door te komen. Nu 4 weken verder en Ziggo helpdesk deelt mee dat het nog 4 weken duurt. Echt commercieel zijn ze niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...