Ga naar inhoud


Worden er nog meer ziek van ziggo?


gigantaandemuur

Aanbevolen berichten


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hier van Casema naar Ziggo overgestapt. 5 euro per maand MINDER betalen en een verdubbeling van de snelheid, en een digitale kabeldecoder er weer gratis bij.

 

Heb dus nu 3 van die dingen in huis en gebruik er maar eentje ;-)

 

Behalve dat die helpdesk niet bereikbaar is (snap ik best met tig duizend nieuwe klanten die het allemaal niet snappen) heb ik NIETS aan te merken op Ziggo.

 

Gaat hier gewoon prima....!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik het me goed herinner, kunnen de wanadooers onder de casema klanten wel 'overstappen' naar ziggo.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: druid
als ik het me goed herinner, kunnen de wanadooers onder de casema klanten wel 'overstappen' naar ziggo.


De gewone casema klanten ook hoor, ik ben nu overgestapt van losse tv, casema multi en bellen naar een alles in 1 pakket van ziggo, (dus tv, internet en telefoon) en ik ga iets minder betalen per maand, krijg alles 2 maanden gratis en een gratis digitale ontvanger kado

Samsung 40B650 lcd tv met Ziggo CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Casema en orange zijn beide ziggo geworden.

Jullie zullen wel op een ander soort abbonement overgestapt zijn dat mag ws zo omdat er een overname was.

Hij doet t nu weer goed trouwens kijken hoelang t nu weer blijft.

Ik heb ze inmiddels 2 keer aan de lijn gehad en geloof wel dat ze t beste voor hebben met ons leden.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gekke is dat ik in Boskoop nog geen bericht of wat dan ook heb gekregen van een naamsverandering ofzo.

Ik ben wel op de hoogte ervan, zie zelfs de auto`s al rijden met Ziggo maar nog geen officiele brief gehad ervan.

Ook de factuur bellen en internet komt nog onder Casema binnen.

Zal wel gefaceerd gaan ofzo per plaats ofzo.

 

Maar ligt er wel regelmatig uit ja ook onder casema, met name is het voor de telefoon op de zaak die vaak naar mijn mobiel staat doorgeschakeld erg lastig.

En zaterdag was ik me tante effe aan het ondersteunen met internet en viel die ook 2x weg, maar kwam wel terug met vol vermogen en geen 56k verbinding zoals eerder hier vermeld.

Jammere is dat er bij ons in het GAT nog geen snel internet is, van bv alice internet die bieden het wel erg netjes aan indien voor handen.

Bij ons gaan ze tussen de 1 - 4 MB en kan tot 20 MB maar helaas nog niet bij ons, en dat voor 19,95.

Bij ziggo ben je geloof ik voor 8 mb 79.95 kwijt.

 

 

Satfreaked.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is goed mogelijk dat ze nu iets minder snel dingen veranderen bij ziggo na de eerste missers ws komt je brief nog in de nabije toekomst.

Zo n 20 euro aansluiting heb ik ook en werkt [normaal gesproken] prima .

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij krijgen hier binnenkort glasvezel.

Hiervoor al diverse keren gebeld dat en kreeg dan te horen "kunnen we helaas niets aan doen dat ligt aan het netwerk in jullie buurt".

Nu het er aan staat te komen dat we op zeggen kan het probleem plots wel opgelost worden, krijgen we een gratis digitale ontvanger en is er van alles mogelijk.

Helaas voor hun zijn ze nu te laat en zodra bekend is wanneer de glasvezel werkt gaat er bij Ziggo de stekker definitief uit.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er valt mij ons niets over te stappen, we zijn gewoon gebonden aan UPC en die analoge kwaliteit was zo slecht dat ik jaren geleden ben overgestapt naar de sat.

 

Ik ben UPC tot op de dag van heden daarvoor zeer dankbaar! :D

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, analoog eek dat is natuurlijk bagger, het tegenwoordige Digi van de kabelboeren is prima.

En ik kan het weten want ik heb DVB-S op de slaapkamer,DVB-C in de huiskamer en DVB-T in de camper :D

"That's another fine mess you've got me into"

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Satfreaked

 

Citaat:
Bij ziggo ben je geloof ik voor 8 mb 79.95 kwijt.

 

Nee, hoor.... Je neemt gewoon, net als ik, Ziggo-alles-in-1 van 49,95 p/m en dan heb je 8 Mb Internet, digitale en analoge TV en bellen via de kabel.

 

Werkt hiero perfect met een download tussen de 700-900 Kb/s !

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al vele jaren internet via de kabel, dus nu via Ziggo. Dat functioneert prima, ik heb geen enkele klacht. De nominale download snelheid van 12Mb (Internet Z3) blijkt in de praktijk ook werkelijk 12Mb te zijn zo merk ik regelmatig. Er is nog één snellere variant, Internet Z3i. Dan krijg je 20Mb download en 2 Mbupload.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niemand wordt meer ziek van Ziggo want alle klachten zijn opgelost. :D

 

Citaat:
Ziggo heeft klachtenstroom weggewerkt

Uitgegeven: 9 juli 2008 12:03

 

AMSTERDAM - Kabelbedrijf Ziggo heeft zijn klantenservice weer op orde. De grote hoeveelheid klachten waar het bedrijf de afgelopen maanden mee te kampen had, is weggewerkt, aldus een woordvoerder.

 

Het bedrijf had op 17 juni met de Consumentenbond afgesproken dat de duizenden klachten binnen drie weken zouden zijn afgehandeld. Sinds het samengaan van Multikabel, @Home en Casema in Ziggo op 16 mei waren klachtmeldingen aan de orde van de dag. Het kabelbedrijf ontving duizenden klachten over een haperende of niet werkende internetverbinding. Bij een tijdelijk klachtenmeldpunt dat de Consumentenbond speciaal voor Ziggo had geopend, kwam binnen een week een recordaantal van bijna vijftienduizend meldingen binnen.

 

Vergoeding

 

Ziggo wilde de slechte start graag goedmaken en zette extra mensen in om de deadline van 8 juli te halen. "Als een klant nu een klacht heeft, kunnen we die meteen afhandelen", zegt de woordvoerder. Hoeveel klanten een financiële vergoeding krijgen voor de problemen met hun verbinding, is volgens hem nog niet bekend.

 

Oogje in het zeil

 

De Consumentenbond zegt voorlopig nog een oogje in het zeil te houden. "Ze hebben de klantenservice nu weer op peil, maar we kijken het vanaf de zijlijn nog even aan", zegt een woordvoerder. Bij de bond komen nog steeds klachten binnen over Ziggo, maar dat zijn er volgens de woordvoerder niet meer dan over andere grote ondernemingen.

 

 

bron: http://www.nu.nl/news/1648531/50/Ziggo_heeft_klachtenstroom_weggewerkt.html

Inventors are crazy until they invent something.

Then they are geniuses.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Origineel bericht van: ozzo
@Satfreaked

Citaat:
Bij ziggo ben je geloof ik voor 8 mb 79.95 kwijt.


Nee, hoor.... Je neemt gewoon, net als ik, Ziggo-alles-in-1 van 49,95 p/m en dan heb je 8 Mb Internet, digitale en analoge TV en bellen via de kabel.

Werkt hiero perfect met een download tussen de 700-900 Kb/s !



Heb je werkelijk 700-900Kb/s met dat 8Mb abonnement?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...