Ga naar inhoud


Wie heeft er wel/geen probleem met nieuwe 800 met serienr. 86xx


druup

Aanbevolen berichten

hier ook een 85 serie zonder problemen werkt goed wordt op de hd

niet te warm geen last alleen als het stroom er af is duurt het een eeuwigheid dat ik hem weer aan krijg minimaal 30sec

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 328
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: allez l'om
Origineel bericht van: NDS4Ever


Ik snap jou reactie niet!

Wanneer heb jij je DM7000 gekocht en voor welke prijs? De 429/449 pleuries vind ik nog wel meevallen voor deze PROBLEEMLOZE box.


hoop dat je het niet over de 800 hebt als je spreekt over een probleemloze box.
probleemloze box 800HD hier ook

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Mijn Dreambox 800HD werkt ook goed.

Bij de meeste HD uitzendingen gaat het beeld en geluid goed, bij enkele HD uitzendingen hikt het beeld of krijg een tik uit de speakers i.v.m. audio problemen maar dat zal aan de uitzend kant liggen van de programma aanbieder.

 

Heb hier een Maxtor sata HDD liggen maar heb die niet aan de praat kunnen krijgen met een verloop kabeltje van esata naar sata, binnenkort maar eens op zoek naar een stille externe goedwerkende esata harddisk van 500GB en kijken of deze ook zonder problemen werkt.

 

S/N: 85......

 

Rudy

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey medegebruiker, ik heb een HD80 vanaf de release, die werkt perfect, serie 84****

 

heb gisteren 1 aangesloten bij een kennis serie 87***, die werd verschikkelijk warm en liep daardoor vast !

dus vanmorgen omgeruild, nu weer eentje die zeer HEET wordt en ook de Tuner defect is, nu ga ik hem maar terug sturen maar mag ik de gemini erop laten staan of moet ik de originele firmware terug zetten ? die verkoper zegt gewoon dat het niet zijn probleem is dat de 800 boxen HEET worden en vastlopen.

 

PS Cor oompie hoe is het nou ?

;-)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Strandbal

heb gisteren 1 aangesloten bij een kennis serie 87***, die werd verschikkelijk warm en liep daardoor vast !
dus vanmorgen omgeruild, nu weer eentje die zeer HEET wordt en ook de Tuner defect is, nu ga ik hem maar terug sturen maar mag ik de gemini erop laten staan of moet ik de originele firmware terug zetten ? die verkoper zegt gewoon dat het niet zijn probleem is dat de 800 boxen HEET worden en vastlopen.



@Strandbal,

Je moet er in ieder geval originele firmware op zetten.
Als de box dan nog vastloopt is er sprake van een ondeugdelijk product.

Dat is wettelijk gezien wel degelijk het probleem van de verkoper.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaar die strandbal hehehehehe

dus je hebt ook geen geluk met je 800

warm worden van de box is overigens geen probleem

vermoed niet dat daar de vaslopers van zijn

hopen dat je hem weer snel terug hebt als je hem opstuurt

duurde bij mij ongeveer 3 weken

is nu onderweg hierheen

gr cor

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb hier ook zo`n kloten box word loei heet maar geen vastlopers alleen bij het zappen het beruchte afstemmen mislukt als ik dan naar mtv nl zap of naar vh1 prima beeld maar ned 1,2,3 of rtl geen beeld dat vind ik dus heel vreemd het ene kanaal wel het andere niet.eerdaags toch maar even contact met dream zoeken.hoe kan ik in het bios van de 800 komen.800 in nederland gekocht.

 

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cor
warm worden van de box is overigens geen probleem
vermoed niet dat daar de vaslopers van zijn
gr cor


Warm worden is wel een probleem hoor...
waarom denk je dat anders mensen er ventilatoren in zetten???
ik heb zelf ook vastlopers hier met een ongekoelde box.
zodra ik er een ventilator opzet loopt hij niet meer vast.
dus de warmte is wel degelijk een probleem

NailZ

dream dm7000 dm500, kathrein ufs910 en strong 8000 en 8100

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen probleem met mijn DM800, ik heb hem al vanaf het begin, ik heb zaterdag er 1 aangesloten bij de buren, die hebben problemem met de nieuwe serie, 2x omgeruild en nu nog dezelfde probleem,

 

de mijne loopt als een treintje !

hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kjonker1
Er wordt hier alleen negatief gereageerd op de boxen die niet goed werken,maar ik denk dat er meer boxen goed zijn dan boxen die niet goed zijn.
Zelf heb ik er geen hd geen omdat een hd ook weer wamte produceert.


Ze behoren allen toch goed te zijn ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: merlin1
Ik snap niet dat hun nog steeds z'n grote groep mensen hebben wie perse deze decoders wil hebben(en zeker voor dat geld) vanaf de 7000 hebben ze al opstart problemen en dat is dus bij de laaste versie tot nu toe (de 800) nog steeds das toch wel raar hoor.


Merlin, ik lees nu al 5 topics niets dan klagen klagen klagen terwijl jij helemaal geen reden (of beter gezegd recht) tot klagen hebt. Probeer jezelf te beperken tot feiten en niet tot een negatieve klaagzang want dat werkt deprimerend en is nergens voor nodig.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...