Ga naar inhoud


Geen FTA zenders op Eurobird 9


Ventura

Aanbevolen berichten

Nou youriy je krijgt nu dan toch gelijk, het hele chinese TVB pakket op 11823 H is na maar liefst 5 maanden FTA te zijn geweest, sinds vandaag in Irdeto 2...

 

Zie kingofsat.

 

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: hvdh
@Ventura: alle transponders op EB9 zijn ook op Hotbird te vinden. Tenzij je een HD ontvanger gebruikt, dan zou je naar één van de vier DVB-S2 transponders op EB9 kunnen zoeken die op Hotbird gewoon DVB-S zijn. Maar vanaf Hotbird een stukje naar het westen draaien, moet eigenlijk altijd lukken tenzij de schotel te klein is. Hoe groot is die Triax eigenlijk?

Maakt niet uit, op mijn Triax 54cm (en kleiner zijn ze er volgens mij niet) heb ik Eurobird 9 ook gezien. Alleen kon ik die niet tegelijk met de Hotbird ontvangen omdat de LNB's niet dicht genoeg bij elkaar konden staan. Maar voor Eurobird 9 alleen was het zover ik toen kon zien genoeg.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vreemde is dat hier op de T-90 op 9 oost de tvtel transponders (11727 V en vooral 11766 V) niet bijster hard binnenkomen zoals de buren 7 en 13 oost. Vandaar dat ik dacht dat die niet vergelijkbaar is met bijv. Hotbird qua sterkte. Misschien is de LNB hier niet zo best meer.

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hvdh
Het vreemde is dat hier op de T-90 op 9 oost de tvtel transponders (11727 V en vooral 11766 V) niet bijster hard binnenkomen zoals de buren 7 en 13 oost. Vandaar dat ik dacht dat die niet vergelijkbaar is met bijv. Hotbird qua sterkte. Misschien is de LNB hier niet zo best meer.

Ik heb niet alle transponders getest, maar de transponders die ik had getest kwamen met voldoende kwaliteit door. Zelfs met 9 oost en 13 oost naast elkaar ging het nog een beetje (beide LNB's zijn dan niet optimaal uitgericht omdat ze niet dicht genoeg bij elkaar kunnen), maar toen was de kwaliteit zo op het randje dat ik het toch maar niet zo gelaten had. Het kan best dat bepaalde transponders die ik niet getest heb zwakker zijn.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...