Ga naar inhoud


(dm800) afstemmen mislukt ??? word er gestoord van


NailZ

Aanbevolen berichten

sinds ik mijn dm800 heb heb ik steeds de melding afstemmen mislukt vooral bij het schakelen van bijv 23,5 oost naar 19.2oost

oja ik gebruik een disec rotor en henksat settings voor 4 sats

 

NailZ

dream dm7000 dm500, kathrein ufs910 en strong 8000 en 8100

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: tamara

Kijk eens bij instellingen-A/V

GRZ. Tamara


AV instellingen zijn systeeminstellingen en heeft niets met zijn rotor te maken. Nailz zijn probleem zit in de rotor instelling.
Nailz vertel eens wat meer over de problemen kan je b.v. helemaal niks ontvangen op 19,2 en gaat het bij de andere satellieten wel goed?

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: but
probeer eerst even een draaibaar settings lijst er in te zetten
dan zal het probleem wel verholpen zijn


Nogmaals....ppffff
De settinglijst heeft HELEMAAL NIKS te maken met de schotelconfiguratie. Sorry, maar als je er geen verstand ven hebt doe dan óók geen suggesties, zet mensen alleen maar op het verkeerde been.
Als je een draaibare opstelling hebt, en je gebruikt een Astra-lijst, zul je alléén Astra kunnen zien, zo simpel is het.
Topicstarter gebruikt mijn 4-satslijst, dus al die 4 satellieten moet ie kunnen zien.
Zijn probleem is overduidelijk een rotorafstellingsprobleem.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

iedereen bedankt voor de reakties zover...

ik heb er dezelfde instellingen ingezet als ik ook in mn dm7000 heb voor de rotor,de dreambox 7000 draait er prima op

vandaar dat ik het niet snap

 

 

dream dm7000 dm500, kathrein ufs910 en strong 8000 en 8100

Link naar reactie
Delen op andere sites

ligt aan de 800 in combinatie met een disecq switch ik heb er hier ook last van volgens mij zijn de tuners in de 800 gewoon bagger hebben veel te veel signaal nodig.heb hier nog nooit last van uitval met regen gehad sinds ik de 800 heb en het regend een beetje beeld weg maar boven op de maxdigital 2100 nog gewoon beeld.

 

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jansen5554

DM800 is de eerste ontvanger waarin het mij niet lukt om gescande zenders er behoorlijk in te ZZ. mad DM800 scant 1325 zenders en als ik dan onder de groene knop satelliet (ASTRA)ga kijken is er niets te zien.Wel 90 zenders onder favorieten????Snapt u het dan snap ik het ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...