Ga naar inhoud


(dm800) afstemmen mislukt ??? word er gestoord van


NailZ

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: milili
mijn ervaring is lijst van Henksat erin,
dan dm800 zeggen dat hij op 0 moet gaan staan, en beginnen op 5 sirius uitrichten tot beeld hebt,
je lengte breedte erin zetten.
en draaien duurt echt maar even en pakt alle zenders.

succes

Werkt ook niet.
Heb dat probleem hier ondervonden met de laatste Gemini,LT en Ronaldd.
Oplossing was een oudere image,en allesw draait weer als vanouds,via USALS.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik weet niet of de 800 dezelfde structuur heeft als de 7025, maar omdat het beide Enigma2 is, mijn suggestie.

 

Ik heb in een goed werkende setting satellieten toegevoegd die vaak met verschillende posities gebruikt worden. Zoals Sirius 4,8 en 5 , Thor 0,8 en 1. Deze sats staan er dus op 2 posities in. Uit deze setting heb ik de Satxml gesaved. Wanneer ik nu een nieuwe setting ga laden, vervang ik de Satxml door mijn eigen Satxml.

Alle posities gevonden door vaste posities die de Moteck standaard heeft, de rest via Usuals, maar na finetunen gesaved op eigen toegewezen vaste postie.

Kende ook alleen de 500, was een ramp om aan de 7025 te wennen.

VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
heb het nu een dag aangezien met de instelling echo 7
en dat werkt dus (+ delay 130 in plaats van 120)

hopelijk helpt het de een of ander

cheers


Is dat de 3e optie ' delay between diseqc commands' ? dat is de enige die hier op 120 staat.(voordat ik de hele diseqc configuratie om zeep help smile )
Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ook ik heb dat probleem maar bij mij is het zo als ik de lengte en de breedte invoer dan moet ik in het begin een 5 gebruiken maar dat werkt niet want het word vanzelf een 3 dus ik krijg nooit een goede sat positie.wie heeft er voor mij een goede sat positie elderveld arnhem die van google earht en de navigatie krijg ik er niet goed in.

bvd

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

dat is een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oude draad

waar hopenlijk de software / images een en ander hebben gecorrigeerd

 

behalve,

dat je een verkeerde zenderlijst geladen hebt of verkeerd de zenders gezocht hebt...!

 

zenders zoeken / manueel

per satellietpositie

netwerk zoeken JA

zenderlijst wissen JA

 

ciao

La Grange

ZZ TOP

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast erko1979

Hallo ik heb de zenderslijst al staan. Echter ik heb sinds een aantal maanden een DM800 met een rotor (motor) op de schotel. Soms heb ik een tijdje dat er signaal is en ik alle zenders kan ontvangen en soms geen signaal waarbij de DM aangeeft dat het afstemmen mislukt is en vervolgens wil de rotot ook niet draaien naar een andere sat. Er is een nieuw LNB geplaatst en nieuwe sofware zonder resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...