wingman7512 Geplaatst: 16 juli 2008 Delen Geplaatst: 16 juli 2008 Ik heb een DM800 met PLI erop. Tot op heden is het me nog niet gelukt om een knop te vinden waarmee ik een reeds gestarte opname die via de timer is geprogrameerd af te breken. Wie weet hoe dit moet ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
edje-ken Geplaatst: 16 juli 2008 Delen Geplaatst: 16 juli 2008 tv knop edit: Ik zie dat je bedoeld een opname via timer. Dan hoop ik de tv knop. Ik heb dat verder nog niet getest edje Vu+ Solo2Dreambox 800s Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
skippie1770 Geplaatst: 16 juli 2008 Delen Geplaatst: 16 juli 2008 Je gaat naar de timer en delete de gestarte opname aldaar, dat is hoe ik het doe, ik ken geen andere manier. Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wingman7512 Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2008 De tv knop heb ik als eerste geprobeerd omdat ik onder Enigma1 gewend ben. Maar onder Enigma2 werkt dit dus niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wingman7512 Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2008 Je gaat naar de timer en delete de gestarte opname aldaar. Je hebt me hiermee helemaal op het juiste spoor gezet. Maar het kan nog mooier als je in het timer menu zit kan je op de gele knop drukken om de opname af te breken. Als het om een repeterende opname gaat dan wordt hij voor de volgende keer weer ingepland. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: 16 juli 2008 Delen Geplaatst: 16 juli 2008 je kunt de opname met de gele toets uitzetten, in het timermenu. je kunt dan kiezen om ,als het een meerdaagse timer is, evt. volgende opnames van deze timer wel toe te staan. met de rode toets delete je de timer permanent. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hemertje Geplaatst: 17 juli 2008 Delen Geplaatst: 17 juli 2008 kijk eens onder de rode knop daar zie je meerdere opties om een opname te starten maar ook te stoppen DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
view Geplaatst: 22 februari 2009 Delen Geplaatst: 22 februari 2009 EDIT Het antwoord gevonden in deze topic: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Board=27&Number=1609227&Searchpage=1&Main=255677&Words=%2Bstop+%2Btimer&topic=0&Search=true#Post1609227 Via de zoekoptie kom ik in deze iets wat oudere topic terecht. Helaas heb ik hetzelfde probleem. De oplossing die Hemertje geeft werkt helaas niet, druk ik op de rode knop is er een optie bij die een opname stopt:"Niet opnemen". De rest start alleen een opname. Kies ik een van de opties gebeurt er niets en gaat alleen het menu weg. In het timer menu kun je op de rode knop van Annuleren drukken, maar dat is aom het menu te stoppen, niet de timer opname. Je kan alleen de opnametijd afwachten, op iets anders reageert de receiver niet. De software is "home made" van 01.02.2009 en er zit niets meer in als een andere cam (CCcam), voor de rest orgineel. Wie weet raad met de timer opname? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BeNoOne Geplaatst: 22 februari 2009 Delen Geplaatst: 22 februari 2009 @View Als je je opgezochte draadje goed door leest staat er dat je in het timer menu op de GELE knop moet drukken niet de rode. Ik denk dat dat je probleem misschien wel oplost. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
view Geplaatst: 22 februari 2009 Delen Geplaatst: 22 februari 2009 ja inderdaad, ik keek niet verder dan mijn neus lang was Alles is opgelost en is simpeler dan ik dacht. Ik was aan het spelen in het menu via de EPG->TIMER en niet rechtstreeks in het menu van enigma2. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen