Ga naar inhoud


etalagekanaal augustus ???


danny38

Aanbevolen berichten


daar zou ik nog niet zo zeker van zijn, Gerdy!

 

LifeTv bezet intussen het Etalagekanaal reeds 2 maanden. CDS redeneert misschien: "Het is vakantie, dus een derde maand zal er ook wel bij kunnen" :D

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk mocht het tmf zijn,maar dat zal wel niet zeker :D

Ik heb gekeken 1 juli 's morgens vroeg naar het etalagekanaal.

Rond 8h 's morgens,verdween eventjes deze zender,en zag ik enkele minuten de aangekondigde zender(naam vergeten).Maar merkwaardig,na ongeveer 5 minuten kwam de vorige zender terug.Waarom enkele minuten en daarna teruggeschakeld,ik weet het niet,geen enkel bericht van TVV heeft ons hierover bericht.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

TVV heeft in een nieuwsbrief gemeld dat fashion tv niet doorging omdat ze de overeenkomst niet tijdig rondkregen en ze life tv nog een maand extra gingen doorgeven,

dus is er wel gemeld geweest waarom hé wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die is misschien door mijn spamfilter geglipt.

Gebeurt helaas nog wel eens met die nieuwsbrieven.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
dat fashion tv niet doorging omdat ze de overeenkomst niet tijdig rondkregen en ze life tv nog een maand extra gingen doorgeven,

"Fashion TV" zal volgens Canaal Digitaal in augustus dan toch nog op het etalagekanaal te zien zijn. whistle

"Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer.

 

Van mij hoefde ze niet meer te veranderen, ik vond deze etalage wel leuk en keek er graag naar.

 

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd. Lite tv is ook één van mijn favorieten. De muziek is goed en vooral geen RECLAME, hoop dat deze zender ooit in het pakket komt, Fashion tv pfff .. daar is toch niets aan.

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

deze zender is gewoon FTA te zien op de astra28!! Bijzonder sneu dat ze niet eens een échte nieuwe zender programmeren, zoals bv. 13th Street, SciFi, History, enz

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

history heeft al eens een maandje geweest,dus opteer ik liever voor sci-fi of 13th street,

normaal zou dat geen probleem mogen zijn voor belgie en nederland uit te zenden,

zit bijna overal in het digitaal aanbod in beide landen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...