Neptunus Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Origineel bericht van: Toxic[Q ]Of DMM van fouten leert, lijkt mij gezien het verleden niet aannemelijk. Het begint op een grote farce te lijken. Dat hele betatest verhaal. Hoe lang moeten deze mensen de 8000 gaan testen voordat het product op de markt komt? 2 dagen? Ik had me ook (bij wijze van test) aangemeld voor die "beta test" maar ze hadden nog niet eens het fatsoen om een mailtje terug te sturen. Nee, ik wacht al heel lang op de 8000 en wacht mooi nog een paar maandjes langer. Eerst maar eens zien of de voeding wel ok is, de tuner(s) goed werken, HDTV niet na 10 minuten uitvalt en de software doet wat ze moet doen. Nu mag Dream zich eerst gaan bewijzen, want het begint er zo langzamerhand op te lijken dat ze denken "ons spul verkoopt toch wel, wat we ook doen en wat we er ook voor vragen" en dat is mijns inziens het begin van de ondergang. Ron Ik ga ook wachten, ik ben zeer tevreden over mijn huidige 7025, die werkt echt perfect en dan ga je er een beetje vanuit dat de opvolger goed zal zijn maar de bevindingen bij de 800 zoals haperende HD zenders, slechte series, hitte en dergelijke maken mij afwachtend. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
ViCcO Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Hiero dezelfde gedachtengang. De introductie van de DM800 maakt mij vooralsnog een afwachtende klant. Zeker de kostprijs van de DM8000 in vergelijking met de hardware die je krijgt. HD zenders kijken is leuk maar tegen welke prijs, en die mogelijke 4 tuners zit ik toch niet op te wachten.
Ron Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Daar zit ik dus net wel op te wachten. 2 x DVBS 2 x DVBC Ideaal! Maar de vraag blijft, kan je dan wel op de diverse tuners opnemen, terwijl je naar een andere zender kijkt, gaat timeshiften ooit fatsoenlijk werken, want dat is met de DM7025 en vast en zeker ook de DM800 nog steeds niet in order en is het hele toestel een beetje stabiel. Ik wacht het eerst even af want als het niets wordt met de DM8000, ga ik weer een HTPC bouwen op basis van VDR of MythTV. Ron
Bambike Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Origineel bericht van: vicco Hiero dezelfde gedachtengang. De introductie van de DM800 maakt mij vooralsnog een afwachtende klant. Zeker de kostprijs van de DM8000 in vergelijking met de hardware die je krijgt. HD zenders kijken is leuk maar tegen welke prijs, en die mogelijke 4 tuners zit ik toch niet op te wachten. Op die 4 tuners zit ik dus wel zeker te wachten ! Mijn dreambox 7025 werkt wel perfect maar met "maar" 2 tuners loop ik regelmatig tegen die limiet aan ! BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000
lookie Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Ik heb een boze mail gestuurd in het Engels. Weet niet of ze het lezen, zal wel niet. Maar dan heb ik het toch van me afgeschreven. Ik vind (net als velen op dit board) het geen stijl dat men niet antwoordt op email en er een zeer vage berichtgeving op nahoudt. Subject: WE WANT YOU ! ... to communicate to your customers... Hello, I have applied for a Dreambox 8000 via this email address. Like many others I didn't get any reply back from you. That is rude and not very German. Lookin at the SAT4ALL.COM site learns me that you do not have the intention to distribute any. I believe this is a wrong way of publicity. People are now getting upset and buy other brands. Also there is no official announcement as when the DB8000 will appear on the market. What are you people doing ? Please be clear in your communication and reply to all email, even when there is nothing to be sent, tell people so they are aware what Dreambox is doing. You ask who would like to buy a DB8000. Lots of people do, but you keep them on a leech and don't communicate. Don't outstay your welcome... DM7000s, DM7025 (320GB, quad lnb) & DM8000 (1TB, Multytenne twin). Newnigma2 images. Samsung 65".
digitaal kijker Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 vraag is ook natuurlijk hoeveel er van die betatesters zijn ingegaan op dat aanbod, ik allesinds niet, heb factuur ontvangen zonder al die extra's en zelfde bedrag als andere, dan hoeft het voor mij niet. zal hem dan wel kopen als mij het goed uitkomt Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
tfh Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Daarnaast is het ook zo dat volgens het contract wat men moest tekenen, men niet mag melden de DM8000 ontvangen te hebben. Dus voor hetzelfde geld heeft de eerste groep hem al in huis of krijgen ze hem binnenkort (verzending was week 35/36 volgens de laatste info) Maar inderdaad: De communicatie van uit DMM is niet al te best te noemen
Gast -H3- Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Bij mij op het factuur staan wel de extra's op vermeld ;-)
Funfreak Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Niemand heft zeker nog iets ontvangen? En al wel betaald? Ben benieuwd of DMM nu wel hun woord houdt en tijdig zal leveren. Ik meen mij te herinneren dat men al 2 jaar roept dat de DM8000 nu echt komt. Nog steeds niets gezien in de winkels. Ik heb mij ook aangemeld, maar hoor ook niets van ze. Tja, erg klantvriendelijk is het niet. En argumenten dat ze het erg druk hebben, allemaal onzin. Dan huren ze toch tijdelijk wat administratief personeel in?
digitaal kijker Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Origineel bericht van: -H3- Bij mij op het factuur staan wel de extra's op vermeld ;-) waneer heb jij je factuur ontvangen ??????? Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Ron Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 -H3- moet je niet te serieus nemen he. Die zit als je hem moet geloven ook al 3 jaar naar UPC cable te kijken met een DboxII terwijl geen enkele andere Nederlander dat kan:-)) Ron
Gast Torchwood Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Niet alles is negatief hoor. Na de goede ervaringen met de 800 (ondanks het ongeloof en de commentaren alhier) is het contact met Dream na aanmelding voor de 8000 ook prima. Omdat ik geen fax had, heb ik dit per mail vermeld en de papieren per post verstuurd. Binnen twee dagen heb ik een bericht terug gekregen dat alles ontvangen is en dat ik volgende week de 8000 thuis mag verwachten. Voor alle zekerheid had ik mijn aanmelding in het Duits én Engels gedaan en zij hebben direct de Duitse taal eruit gehaald. Misschien kiezen ze gemakshalve voor aanmeldingen in het Duits? Maar dat is natuurlijk maar een gokje. Misschien is het handig om te vermelden dat ik niet in de satellietbranch werk, geen aandelen Dream heb of andere belangen.
luke-san Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Origineel bericht van: Funfreak Ik heb mij ook aangemeld, maar hoor ook niets van ze. Tja, erg klantvriendelijk is het niet. En argumenten dat ze het erg druk hebben, allemaal onzin. Dan huren ze toch tijdelijk wat administratief personeel in? Daarvoor hoeven ze zelfs geen personeel voor aan te nemen. Een automatisch antwoord in de stijl van 'bedankt voor uw interessse, .... en vul zelf maar aan' op een exchange server zou mij geteld 5 minuten nemen om dit in te stellen. Als je dan vermeld dat het wel eens een maand kan duren dat je antwoord kan krijgen dan weet men tenmiste waaraan zich men kan verwachten. Ik heb trouwens gisteren te horen gekregen dat ik ook in het groepje 'beta testers' ben aangenomen. Bij mij maken ze duidelijk de melding met 500GB hd , burner en wifi voor een testprijs van 899€. Voor die prijs pas ik even.
Gast jacovn Geplaatst: 28 augustus 2008 Geplaatst: 28 augustus 2008 Ik vind het ook teleurstellend dat er totaal geen antwoord komt als je niet mee mag doen.
prutsie Geplaatst: 28 augustus 2008 Geplaatst: 28 augustus 2008 Jongens, waar zeuren we over ? Dat je geen antwoord krijgt ? Ze zullen het na de problemen met de 800 druk genoeg hebben. Reken er maar rustig op dat zelfs de telefoniste met een schroevendraaier in de hand aan het vervangen is. Daar komt nog een beurs in Berlijn bij en de paniek in een klein bedrijf is compleet. We moeten niet vergeten dat Dream geen Philips is. Dat de 8000 duur is ? Ik vind het meer dan reuze meevallen. Voor mijn eerste satellietontvanger betaalde ik een schep meer geld. Voor mijn eerste digitale satellietontvanger ongeveer hetzelfde bedrag als wat deze 8000 moet gaan opbrengen. Dat het lang duurt ? Ja, het duurt lang. Erg lang, irritant lang. Maar de hoop is er dan weer wel dat men dit keer niet overhaast "iets" op de markt gooit waar meer dan de nodige kinderziektes in zitten. Dat het hele "betatester" verhaal een verkapte animocheck was, en dat men hiermee de soap rond de introductie van de 800 probeert te voorkomen was van te voren ook wel duidelijk. Betatester = early adopter. Wat er te testen is is mij volkomen onduidelijk. Ik denk, nog ff wachten, komt goed. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen