Ga naar inhoud


Canal Digitaal, niet op de mailing


boaz

Aanbevolen berichten

Mijn CD kaartje draait al een paar jaar probleemloos. CD incasseert precies datgene wat ze mogen, alleen ik krijg nooit post of mail van ze. Heeft zo zijn voordelen, maar ik mis ook de leuke aanbiedingen en de info wanneer iets tijdelijk open is.

Ik heb enkel het kaartnummer en de contract doorslag. Kan dus ook niet als klant op de website inloggen.

Hoe krijg ik dit bijgewerkt?

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Je klantnummer staat op je bank afschrift, daarmee kan je een account aanmaken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: boaz
Mijn CD kaartje draait al een paar jaar probleemloos. CD incasseert precies datgene wat ze mogen, alleen ik krijg nooit post of mail van ze.

Post of mail is erg zeldzaam bij CDS hoewel ze wettelijk verplicht zijn je van elke prijsverhoging minmiaal een maand tevooren persoon lijk (*per post*) in kennis te stellen. Een mailtje is wettelijk niet voldoende.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: Alfons Verbiest
De laatste tijd krijg ik toch heel geregeld mail van ze. Meestal niet echt nuttig - aanbiedingen en dat je iets kunt winnen - maar toch.....

Ja, je bedoelt waarschijnlijk hun maandelijkse nieuwsbrief.
Ik moet toegeven dat CDS de laatste tijd wat klantvriendelijker is geworden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thomas999
Origineel bericht van: Alfons Verbiest
De laatste tijd krijg ik toch heel geregeld mail van ze. Meestal niet echt nuttig - aanbiedingen en dat je iets kunt winnen - maar toch.....

Ja, je bedoelt waarschijnlijk hun maandelijkse nieuwsbrief.
Ik moet toegeven dat CDS de laatste tijd wat klantvriendelijker is geworden.


Bepaald niet de maandelijkse nieuwsbrief. Kijk maar.

Ik heb het zojuist even bekeken, maar deze maand heb ik 5 mails van ze gehad. Tussen 1 en 26 juli.

01 Juli: Consumentennieuwsbrief - Arte HD, Luxe TV HD, Eurosport 2 en nog veel meer!
03 Juli: Maak kans op spetterende prijzen met de JimJam prijsvraag!
10 Juli: Belangrijke informatie over de Bob de Bouwer prijsvraag van JimJam
11 Juli: Voordelig meer zenders op uw 2e of 3e televisie
25 Juli: Maak kans op Olympische prijzen met Eurosport!

Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, voor "iemand anders" een CD kaart geregeld en de mail voor die persoon loopt over mijn server, zie dus regelmatig mailtjes voorbijkomen.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...