Ga naar inhoud


Reviews voor satellietwinkels op Sat4all?


Gast xarxar2

Aanbevolen berichten

Is het geen goed idee om net als bij Tweakers.net een shopreview te maken op sat4all.

 

Zo krijg je mooi inzicht in wat goede en slechte winkels/webshops zijn, bij Tweakers functioneert het heel goed.

 

Zo las ik in DIT topic dat iemand 65 euro moest betalen om zijn zojuist gekochte Aston Dual te laten voorzien van de 2.18 software, terwijl die software er uiteraard al op had moeten zitten.

Met zulke winkels wil ik geen zaken doen en middels een winkel-review kun je snel zien wat wel goede winkels zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


mhoa, niet hebben ...

we hebben eens een balletje opgegooid hoe dit te doen qua programmering/code. tevens belemmerd ons commerciële beleid ook het een en ander, kortom, teveel haken en ogen om de boardsoftware ervoor aan te passen (welke uiteindelijk ook nog eens wordt "geswapt" smile

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pacman

De mods willen het niet hebben.

In mijn ogen hebben ze daar ook een goede reden voor.

Nu word ons forum ook niet verziekt door reclame's en anti reclame's.

En wie zoekt het allemaal uit want er zit een hoop werk aan.

 

Leo

 

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: xarxar2


Zo las ik in DIT topic dat iemand 65 euro moest betalen om zijn zojuist gekochte Aston Dual te laten voorzien van de 2.18 software, terwijl die software er uiteraard al op had moeten zitten.
Met zulke winkels wil ik geen zaken doen en middels een winkel-review kun je snel zien wat wel goede winkels zijn.


Nogmaals een Aston kan spontaan zijn software kwijt raken. Dus met de laatste versie de deur uit en daarna terugspringen naar 1.03 software.

Blijf er ook bij dat 65 euro dan een behoorlijk bedrag is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

xarxar2,

waar je met "DIT topic" linkt naar een verhaal van christof (over de aston cam) is niet per definitie een satellietwinkel...

of heeft hij je dat per pm geschreven?

 

bovendien is de definitie van een goede of slechte webshop erg gekleurd door de goede of slechte producten die ze er verkopen

heb je een goede webshop die slecht spul verkoopt, wie ga je dan beoordelen?

het artikel of de webshop?

 

ik meen dat de verkoop van zo vluchtig spul als satelliet gerelateerde hardware een dergelijke extra inspanning (dus tijd - dus geld) niet de moeite waard is.

 

als je al zo'n mainstream winkel op het web wilt aanbevelen dan is dat rechtevenredig met het limiteren van een open markt en eerlijke concurentie, immers elders koop je dan niet meer.

dus

het leidt tot uitdunnen van aanbieders en opblazen van de macht die dergelijke mainstream winkels hebben...

 

en een bepaald marktsegment zal uiteindelijk niet meer aangeboden worden...

 

maw

wil jij een stukkie satelliet tv kunnen zien omdat er een mooie goedkope oplossing voor is (als voorbeeld: een chineese roofkopie van de dreambox dm 500) dan zul je die in de gereglementeerde dubbel en dwars door licentie en garantie bepalingen vastgelegde grootte verkoop organisaties niet kunnen krijgen.

 

wellicht begrijp je de de laatste allinea hierboven pas na enkele malen lezen.

 

ik propageer geen roofkopieen maar eerlijke concurentie, welke door zulke grootte holdings en hun bijbehorende machtspositie en allianties met soortgenoten in de kiem gesmoord wordt.

 

(een beetje meer off topic dan bedoeld)

 

vrije jonges <> mondige consumenten dat is en blijft een spel.

 

cheers

 

 

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: leo1949
Origineel bericht van: Pacman
De mods willen het niet hebben.

In mijn ogen hebben ze daar ook een goede reden voor.


Precies, ik schreef ook niet dat ik er op tegen was.
Reclame zien we al genoeg elke dag.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
xarxar2,
waar je met "DIT topic" linkt naar een verhaal van christof (over de aston cam) is niet per definitie een satellietwinkel...
of heeft hij je dat per pm geschreven?

bovendien is de definitie van een goede of slechte webshop erg gekleurd door de goede of slechte producten die ze er verkopen
heb je een goede webshop die slecht spul verkoopt, wie ga je dan beoordelen?
het artikel of de webshop?

ik meen dat de verkoop van zo vluchtig spul als satelliet gerelateerde hardware een dergelijke extra inspanning (dus tijd - dus geld) niet de moeite waard is.

als je al zo'n mainstream winkel op het web wilt aanbevelen dan is dat rechtevenredig met het limiteren van een open markt en eerlijke concurentie, immers elders koop je dan niet meer.
dus
het leidt tot uitdunnen van aanbieders en opblazen van de macht die dergelijke mainstream winkels hebben...

en een bepaald marktsegment zal uiteindelijk niet meer aangeboden worden...

maw
wil jij een stukkie satelliet tv kunnen zien omdat er een mooie goedkope oplossing voor is (als voorbeeld: een chineese roofkopie van de dreambox dm 500) dan zul je die in de gereglementeerde dubbel en dwars door licentie en garantie bepalingen vastgelegde grootte verkoop organisaties niet kunnen krijgen.

wellicht begrijp je de de laatste allinea hierboven pas na enkele malen lezen.

ik propageer geen roofkopieen maar eerlijke concurentie, welke door zulke grootte holdings en hun bijbehorende machtspositie en allianties met soortgenoten in de kiem gesmoord wordt.

(een beetje meer off topic dan bedoeld)

vrije jonges <> mondige consumenten dat is en blijft een spel.

cheers



Op Tweakers.net werkt het heel goed, dus waarom zou het hier niet werken?
Mischien commerciele belangen? Bang voor adverteerders?
Link naar reactie
Delen op andere sites

In de tijd dat ik nog moderator was is deze discussie een aantal malen langs gekomen, ik was er geen voorstander van omdat ik niet vond dat sat4all een soort consumentenbond moest gaan worden.

Ik vind al deze informatie die je hier kan lezen goed genoeg..

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Testertje

Tweakers.net is ook gewoon commercieel.

Wil je hier op komen moet je ook gewoon flink dokken.

 

Er zijn overigens al site`s waar je je mening over online shops en winkels kwijt kunt en waar je een zaak een punt kunt geven.

Een heel belangrijk minpunt aan deze site is dat je te vaak leest dat een bestelling zoek is.

Uiteraard kan een zaak hier ook niets aan doen en moet deze eerst het onderzoek van de vervoerder afwachten.

Op deze site kunnen ook de prijzen van de desbetreffende satelliet zaken worden vergleken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...