Ga naar inhoud


ADSL abonnementen


Aanbevolen berichten

Ligt dat nu aan mij of zijn er nagenoeg geen aanbiedingen op het gebied van ADSL?

 

Voorgaande jaren tuimelden de providers bijna over elkaar met steeds betere, mooiere en nog snellere aanbiedingen en was er keuze genoeg.

Ga je nu een postcode check uitvoeren dan komen vrijwel alleen dezelfde providers te voorschijn met dezelfde "aanbieding" die ze een jaar geleden ook al hadden.

Is dit nu het gevolg van al die overnames, fusies ed?

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast fatfreddy

De rek is er inderdaad uit aan het raken en waarschijnlijk door de tactieken die de KPN hanteert.De KPN heeft zo langzamerhand een monopoliepositie verkregen en we hoeven er niet raar van op te kijken als de prijzen in de toekomst omhoog geschroeft gaan worden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk niet dat de rek er uit is, maar dat er bijna geen aanbieders over zijn door alle overnamens en fusies

Vandaar dat de overgeblevenen nu lekker achterover liggen want men moet toch wat als je wilt internetten en waarom zou je dan concureren.

Om maar eens te kijken

speedlinq is niet meer

wanadoo is niet meer

tiscali is niet meer

demon is niet meer

12 move is niet meer

quicknet is niet meer

 

en ik denk dat je die lijst nog wel veel langer kunt maken.

 

Tel daarbij op dat veel providers alleen nog maar op analoog aanbieden dan wordt de spoeling toch wel vrij dun.

 

suc6

 

gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fatfreddy

Wat dat betreft zitten ze bij de Opta en in Brussel waarschijnlijk te slapen. Zowat alle concurrentie is weg gevaagd of opgekocht door de KPN en ik dacht er vanuit Brussel op dit soort zaken juist toezicht gehouden word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...