Ga naar inhoud


PERSBERICHT - EREDIVISIE LIVE VIA CANALDIGITAAL


Johan45

Aanbevolen berichten


  • Reacties 128
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Bij alle providers weten we de prijs van het voetbalpakket al.Behalve CD kan nog geen prijs geven.

 

Hebben bij cd ook altijd voor elke oplossing een probleem.Dus zullen we nog wel even moeten wachten.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij CDS zijn de prijzen bekend. Tevens is het duidelijk dat huidige abonnees die eerst Tele-2 hadden een aanbieding krijgen. Dit zijn de enige die nog niet weten wat het voetbal gaat kosten. Maar CDS is hier wel de enige aanbieder die speciaal voor oude Tele-2 abonnees een aanbieding gaat doen(!)

 

Bij de kabel en Digitenne is het ook duidelijk. Bij de kabel gaat men als men al Sport1 had na een aanbiedingsperiode 9.95 bij UPC en 14.95 bij Ziggo betalen en Digitenne wordt 4 euro meer (voetbal van 6 naar 10 Euro)...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Combi-pakket, Entertainment-pakket en Top-pakket gebruikers krijgen geen brief van cds als ik de uitlatingen van satwatcher goed interpreteer.

Voor deze gebruikers gaat Eredivisie Live extra € 9,50 kosten boven op de prijs van hun abonnement als ze (beperkt met 2 kanalen) Live voetbal willen zien.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ik nu net gisteren een brief van CDS in mijn inbox hebben ontvangen, waarin ze expliciet mededelen dat een ieder die al TELE2 voetbal bij ze afnam, nog voor de start van het nieuwe seizoen, een brief hierover krijgt. Ze praten niet over een aanbieding, maar uit deze brief blijkt clip en klaar, dat het daar wel over gaat.

 

Die 2e brief wacht ik dus nog even af, voor ik actie onderneem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuw email bericht van Canal Digitaal:

 

EREDIVISIE LIVE

 

Wij zetten de belangrijkste informatie over Eredivisie Live voor u op een rijtje.

 

• Eredivisie Live is met ingang van 29 augustus 2008 te ontvangen via CanalDigitaal middels (maximaal) 2 kanalen.

 

• Eredivisie Live is exclusief verkrijgbaar als los jaarabonnement en is niet inbegrepen bij andere zenderpakketten van CanalDigitaal.

 

• Abonnees met Tele2 Voetbal ontvangen vóór 29 augustus een brief van CanalDigitaal met informatie over hun zenderpakket en het ontvangen van Eredivisie Live.

 

• Eredivsisie Live kost:

- € 9,49 per maand voor abonnees met het Familie-pakket, Entertainment-pakket, Combi-pakket of Top-pakket.

- € 10,49 per maand voor abonnees met het Basis-pakket.

- € 11,95 per maand voor abonnees met het Recreatie-pakket, Set Top Box-pakket of abonnees zonder instappakket van CanalDigitaal.

 

• Abonneren op Eredivisie Live kan op zeer korte termijn, vóór de start van de Eredivisie.

 

Op www.canaldigitaal.nl/eredivisielive kunt u alle informatie over Eredivisie Live via CanalDigitaal nog eens rustig nalezen.

 

 

 

Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD

Dreambox DM600 PVR

TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: peter-nmgn
Nieuw email bericht van Canal Digitaal:

EREDIVISIE LIVE

Wij zetten de belangrijkste informatie over Eredivisie Live voor u op een rijtje.

• Eredivisie Live is met ingang van 29 augustus 2008 te ontvangen via CanalDigitaal middels (maximaal) 2 kanalen.



OK, dat is duidelijk, maximaal twee kanalen. Jammer, jammer, jammer. mad

Ze onderscheiden zich hiermee ook niet met digitenne.
Als ik die 9,95 nou eens steek in IPTV want dat is de prijs bij KPN als je het koppelt aan internetplusbellen extra, dan ben ik een stuk beter uit!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin van Gestel
Origineel bericht van: marc74
Is al bekend op welke frequentie (tp) ze gaan uitzenden??

Of komen ze gewoon op de plaats van tele2 kanalen

groeten

Marc


Ja, die komen op de Tele2-kanalen. Daar staat nu 'test'. smile


Alleen ECV 1 komt op het kanaal van TELE2 voetbal 1, het 2e kanaal op Astra 3

ECV-1 = Astra1 12574 - 22000 Horizontaal
ECV-2 = Astra3 11470 - 27500 Vertikaal
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...