Ga naar inhoud


PERSBERICHT - EREDIVISIE LIVE VIA CANALDIGITAAL


Johan45

Aanbevolen berichten


  • Reacties 128
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Drupke
Kanaaldigitaal zegt toch wat anders:

Citaat:

6. Ik ontvang nu Tele2 Voetbal via CanalDigitaal. Wordt dit automatisch omgezet naar de nieuwe zender Eredivisie Live?
Alle abonnees van CanalDigitaal die op dit moment een abonnement hebben op Tele2 Voetbal, of Tele2 Voetbal ontvangen in hun zenderpakket, ontvangen op korte termijn een brief van CanalDigitaal.

In deze brief wordt u geïnformeerd over de ontwikkelingen rond Eredivisie Live en wat de mogelijkheden zijn voor het ontvangen van Eredivisie Live met uw Tele2 Voetbal-pakket of een ander zenderpakket.

U ontvangt deze brief vóór de start van de nieuwe competitie, zodat u helemaal gereed bent voor de eerste wedstrijd die wordt uitgezonden via Eredivisie Live.

Wanneer u op dit moment Tele2 Voetbal ontvangt, adviseren wij u deze brief even af te wachten. U hoeft zich vooral geen zorgen te maken.


Bron: http://www.canaldigitaal.nl/web/2008/eredivisielive/veelgestelde-vragen.html



Ze schreven in hun brief dat de abonnees met Tele-2 zich vooral geen zorgen hoefde te maken dus dat deed ik ook maar niet maar ik heb vandaag een brief ontvangen waarin ze het voetbal voor nog eens 9,49 Euro bovenop het huidige abonnement- waar dus al voetbal in zat- aanbieden. Had ik me dus toch best zorgen mogen maken. Ik ben in ieder geval teleurgesteld!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het TOp pakket. Destijds apart aangemeld voor TELE2. Nu is tele2 weg. Om voor hetzelfde geld toch voetbal te kijken moet ik het abonnement omzetten naar het COMBI-pakket + als extra eredivisie Live.

Leuk hoor, het zenderaanbod steeds verder uit gaan kleden. Toch maar even bij de kabel gaan kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: René Verbiest

Sport1 is het kanaal waarmee verrekent wordt.


Behalve als je Sport1 toch al had, omdat je Film1 hebt.
Of heb ik het mis?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast The Fiberguy

Hier ook!

Vandaag eindelijk de brief ontvangen die gericht is aan de Toppakketklanten. Daar waar klanten met een kleiner pakket gecompenseerd worden door toevoeging van Sport1, of tegen geringe meerprijs een combi Sport1 en EredivisieLive kunnen afsluiten is men naar hun meest betalende klanten keihard!

 

"Op dit moment hebt u het Toppakket van CanalDigitaal, een zenderpakket waar Tele2 Eredivisie Voetbal zonder meerkosten deel van uitmaakt. De ECV heeft echter besloten de uitzendingen niet langer door Tele 2 te laten verzorgen, maar om zelf een voetbalkanaal te starten Eredivisie Live.Met Eredivisie Live krijgt u op twee kanalen alle wedstrijden te zien.

U kunt zich hierop abonneren voor slechts 9,49 per maand!

Wilt u geen jaarabonnement op Eredivisie Live, dan hoeft u niets te doen!"

 

Geen woord over verschillende satellieten of benodigde apparatuur etc.

 

Met andere woorden "Je had mazzel, je kreeg het gewoon gratis, maar nu niet meer"

 

Hoezo je hoeft je geen zorgen te maken, u krijgt een speciaal aanbod?? Ze geven hun beste klanten de slechtste deal!!!

Ga me per heden verdiepen in het aanbod van de kabel en IPTV.

 

Ik ontvang sinds vandaag ECVLive wel, maar zal vast testen zijn, of alleen het eerste weekend FTA, om de lui bij Customer Service en activatiecentrum meer lucht te geven zodat ze niet met woedende klanten worden geconfronteerd, die wel coupons hebben opgestuurd maar geen beeld hebben.....

 

Wat een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende (niet afkorten)actie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: René Verbiest

Waarschijnlijk beschouwt CDS de kanalen Sailing Channel en Eurosport2 als compensatie, aangezien deze er rechtstreeks zijn ingezet, zonder eerst in een lager pakket te hebben gezeten, zoals Motors TV en Action Now.
Tele2 voetbal werd erin gezet, waarbij de prijs van 19 euro 95 omhoog ging naar 23 euro 95, een verschil van 4 euro en bij het invoegen van eerstgenoemde zenders, ging de prijs niet omhoog.

Als dit i.d.d. de gedachtengang van CDS is, wordt er dus wel verrekend, al had ik dat toch liever op een andere manier gezien.


Ik weet niet of het juridisch steekhoudend is als iemand eenzijdig een product wijzigt oom daarmee een contract overeind te houden. Ik denk het niet.
Mijn bestelling was Tele2, en niet iets anders. Ook al kreeg ik het het Toppakket plus HD-pakket er voor in de plaats, het is niet was ik heb besteld. Ik kijk namelijk nooit Eurosport2 of Sailing Channel, ik keek wel Tele2.


Je kan niet ontkennen dat ik je niet gewaarschuwd heb voor de CDS praktijken.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

 

"Op dit moment hebt u het Toppakket van CanalDigitaal, een zenderpakket waar Tele2 Eredivisie Voetbal zonder meerkosten deel van uitmaakt. De ECV heeft echter besloten de uitzendingen niet langer door Tele 2 te laten verzorgen, maar om zelf een voetbalkanaal te starten Eredivisie Live.Met Eredivisie Live krijgt u op twee kanalen alle wedstrijden te zien.

U kunt zich hierop abonneren voor slechts 9,49 per maand!

 

tja we kunnen er wel om jammeren , maar iedereen kon het zien aankomen.

de overeenkomst van versatel/tele2 liep af , en inderdaad zijn de voetbalkanalen destijds gratis aan het pakket toegevoegd.

 

en als je dan een (Top/combi)pakket afsluit kun je op je klompen aanvoelen dat na de contractperiode van versatel/tele2 de kaarten opnieuw geschud worden en er meer geld op tafel moet komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: René Verbiest

Sport1 is het kanaal waarmee verrekent wordt.


Behalve als je Sport1 toch al had, omdat je Film1 hebt.
Of heb ik het mis?


Ik snap er ook geen zak meer van, wat een chaos.
Ik weet wel dat bij het combi pakket de compensatie Extreme Sports en Eurosport2 is, voor mij volstrekt oninteressant.

Overigens denk ik dat iedereen nu beeld heeft op het eerste kanaal maar dat zal vrijdagavond wel op zwart gaan tijdens de wedstrijden.

Ik heb even naar dat nieuws op die zender gekeken maar gauw het geluid afgezet!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45

Je kan niet ontkennen dat ik je niet gewaarschuwd heb voor de CDS praktijken.


Ik weet het, ik weet het, ik ben veel te goed voor deze wereld. cry

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Hallo René,

Ik had vorig seizoen de 2 voetbalkanalen omdat die uiteindelijk gratis waren te zien via het Entertainmentpakket.

Ik heb nu geen Eredivisie Live besteld via CDS, maar via de kabel.

Betekend dit nu dat bij mijn Entertainmentpakket Sport1 zichtbaar wordt toegevoegd? Of begrijp ik het niet goed?

Momenteel zit hij nog dicht.


Hallo Alfons, beetje late reactie, maar ik had wel verwacht, dat jij het via de kabel zou bestellen, maar ik ben zo tevreden.

Het komt mij vreemd voor dat Sport1 bij jou dicht zit, aangezien deze in eerste instantie tijdelijk werd toegevoegd aan het entertainmentpakket, ter vervanging van TELE2 voetbal, zo ongeveer in de 3e of 4e week van Juni. Bij mij is sport1 al die tijd open. Het is wel zo, dat ik op dat moment, dit kanaal nog moest laten inlezen, als jij hem voor die tijd al had vaststaan, is het waarschijnlijk een kwestie van eraf gooien en weer inlezen. En in de brief van gisteren, van CDS, stond dat het sport1 kanaal per 1 september definitief aan het entertainmentpakket wordt toegevoegd. Ik zou zeggen, activeer, via de site, je kaart nog eens. Deze zender zou ook bij jou open moeten zijn, aangezien jij hetzelfde pakket als ik hebt.

Volgens mij moet het niet uitmaken of je nou wel of niet het eredivisie live kanaal neemt of niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: René Verbiest

Sport1 is het kanaal waarmee verrekent wordt.


Behalve als je Sport1 toch al had, omdat je Film1 hebt.
Of heb ik het mis?


Néé, volgens mij heb je gelijk, alleen kijkers die het toppakket voor sport1 hebben afgesloten en niets om de filmkanalen geven (Ze zijn er), kunnen nu downgraden naar entertainmentpakket of, als sport1 ook in het combipakket is opgenomen, naar het combipakket. Scheelt toch een slok op een borrel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...