Ga naar inhoud


PERSBERICHT - EREDIVISIE LIVE VIA CANALDIGITAAL


Johan45

Aanbevolen berichten


  • Reacties 128
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik begrijp niet, dat ik Tele2 in mijn abonnement had, nog steeds

hetzelfde betaal, en toch een extra nieuw abonnement moet afsluiten. Er wordt helemaal niets verrekend! mad

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Ik begrijp niet, dat ik Tele2 in mijn abonnement had, nog steeds
hetzelfde betaal, en toch een extra nieuw abonnement moet afsluiten. Er wordt helemaal niets verrekend! mad


Waarschijnlijk beschouwt CDS de kanalen Sailing Channel en Eurosport2 als compensatie, aangezien deze er rechtstreeks zijn ingezet, zonder eerst in een lager pakket te hebben gezeten, zoals Motors TV en Action Now.
Tele2 voetbal werd erin gezet, waarbij de prijs van 19 euro 95 omhoog ging naar 23 euro 95, een verschil van 4 euro en bij het invoegen van eerstgenoemde zenders, ging de prijs niet omhoog.

Als dit i.d.d. de gedachtengang van CDS is, wordt er dus wel verrekend, al had ik dat toch liever op een andere manier gezien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jaseta
Denk je echt dat ze gek zijn bij cd , ze hebben ons gewoon bij de veter


Inderdaad, maar ik trap er niet meer in en ben afgehaakt als het om live voetbal gaat, eerst zomaar Spaans voetbal weg (iedere liefhebber wil nu vooral Real Madrid zien), dan geen tweede sport1, nu dit geklooi met Eredvisie Live op twee verspreidde kanalen in plaats van 3 of 4 kanalen op 19.2.

Ze bekijken het maar! mad

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: René Verbiest

Waarschijnlijk beschouwt CDS de kanalen Sailing Channel en Eurosport2 als compensatie, aangezien deze er rechtstreeks zijn ingezet, zonder eerst in een lager pakket te hebben gezeten, zoals Motors TV en Action Now.
Tele2 voetbal werd erin gezet, waarbij de prijs van 19 euro 95 omhoog ging naar 23 euro 95, een verschil van 4 euro en bij het invoegen van eerstgenoemde zenders, ging de prijs niet omhoog.

Als dit i.d.d. de gedachtengang van CDS is, wordt er dus wel verrekend, al had ik dat toch liever op een andere manier gezien.


Ik weet niet of het juridisch steekhoudend is als iemand eenzijdig een product wijzigt oom daarmee een contract overeind te houden. Ik denk het niet.
Mijn bestelling was Tele2, en niet iets anders. Ook al kreeg ik het het Toppakket plus HD-pakket er voor in de plaats, het is niet was ik heb besteld. Ik kijk namelijk nooit Eurosport2 of Sailing Channel, ik keek wel Tele2.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vervelende is dat CD het op hun site alleen maar over het hoofd kanaal heeft.Als er 2 belangrijke wedstrijden zijn zetten ze hun 2e kanaal in.Ze schrijven hier niet bij dat het 2e kanaal op 23.5 oost komt waar inmiddels ECV2 al als testkanaal in de zender lijst staat.De ECV2 op de Astra hebben ze uitgeschakeld.

 

 

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07

Waarschijnlijk beschouwt CDS de kanalen Sailing Channel en Eurosport2 als compensatie, aangezien deze er rechtstreeks zijn ingezet, zonder eerst in een lager pakket te hebben gezeten, zoals Motors TV en Action Now.
Tele2 voetbal werd erin gezet, waarbij de prijs van 19 euro 95 omhoog ging naar 23 euro 95, een verschil van 4 euro en bij het invoegen van eerstgenoemde zenders, ging de prijs niet omhoog.

Als dit i.d.d. de gedachtengang van CDS is, wordt er dus wel verrekend, al had ik dat toch liever op een andere manier gezien.


Nou, inmiddels is op satellite magazine te lezen, dat ik met bovenstaande, er toch helemaal naast zit.

Sport1 is het kanaal waarmee verrekent wordt. Ter compensatie van tele2 voetbal blijft dit kanaal in het entertainmentpakket zitten. En laat dat nu precies die andere manier zijn. Ik heb inmiddels via de CDS site al een abo op ECV1 en 2 afgesloten.

Ook hier zullen ongetwijfeld de meningen verschillen, maar met deze oplossing kan ik prima leven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...