Ga naar inhoud


PERSBERICHT - EREDIVISIE LIVE VIA CANALDIGITAAL


Johan45

Aanbevolen berichten


  • Reacties 128
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Tsjonge jonge, wtee verschillende satellieten.. ik heb wel Multytenne, maar die 23.5 pluk ik echt niet. Ik heb wel 19 graadjes brandschoon erop, maar die 23.5 ligt vermoedelijk net buiten het blikveld...

 

Anyway... ik snap niet dat ze kanaal 2 er gewoon bijplakken. Mijn clubje gaat vrijwel altijd (vermoed ik) spelen op kanaal 2. Kleinere club. Had niet verwacht dat ze kanaal 2 op 23.5 zouden zetten.

 

Waarom kunnen ze niet zo werken als Premiere? Is dat lastig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi René,

 

Sport1 is bij mij idd niet open. Waarschijnlijk 1/9. Er af halen en weer inlezen zal weinig nut hebben. Ik heb toevallig eergisteren de nieuwste firmware in mijn Toppie geladen en toen een fabrieks reset gedaan. Daarna alles opnieuw ingelezen.

 

En volgens mij wordt Sport1 dus pas 1/9 toegevoegd aan het Entertainment pakket en niet afgelopen juni al. Correct me if i'm wrong.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist een eerste programma live gezien met Jan Joost van Gangelstein en Mario Been, die programmering vind ik niet verkeerd.

 

Van de ECV uit gezien is het allemaal veelbelovend, klanten van UPC, Ziggo en Interactieve TV van KPN zullen dan ook volledig tevreden kunnen zijn over het aanbod want dat is beduidend beter dan vorige seizoenen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij is de wijzigingsbrief de duur uit; van top naar familie. zonder voetbal hoeft het voor mij niet temeer daar ik niet op de 23.5 gericht sta met mijn duo lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: deheugden
bij mij is de wijzigingsbrief de duur uit; van top naar familie. zonder voetbal hoeft het voor mij niet temeer daar ik niet op de 23.5 gericht sta met mijn duo lnb.


Je gaat waarschijnlijk eerst een brief krijgen met de bevestiging van de wijziging. Maar daar staat ook in dat de wijziging zal ingaan als het lopende jaar van je huidige abo is afgelopen, was dat bijvoorbeeld in augustus heb je pech.

Ik probeer op dit moment onder die belachelijke verplichting uit te komen door aan te geven dat het product zodanig veranderd is dat het niet meer aan mijn verwachting voldoet.

Maar het zal niet meevallen. mad

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kon er ook niet meteen onderuit komen, omdat CDS het recht heeft om wijzigingen aan te brengen in een pakket.

 

Natuurlijk mag dat, als ze bijvoorbeeld NASN verwijderen uit het combipakket, maar de twee voetbalkanalen verwijderen uit het pakket ging mij te ver.

 

Later werd ik weer gebeld, met de mededeling dat ik mijn combipakket zon 2,5 jaar geleden had afgesloten, dus had toen nog geen Tele2 voetbal. Dus verzoek tot per direct downgraden kon volgens de medewerker niet. Ik had de medewerker goed duidelijk gemaakt dat ik mijn abonnement vorig jaar november wilde gedowngraden, maar dat ik daar op het laatste moment vanaf zag. Waarom? De voetbalkanalen. Na wat dreigen dat ik juridische stappen zal ondernemen, kon ik uiteindelijk terug naar het basispakket.

Satellietontvanger: Strong SRT6850 & Nokia 9302.

Schotel: Visiosat Astra 19,2, Astra 23,5, Astra 28,2 en Hotbird 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: Eduard07
Moet zo'n brief altijd aangetekend worden verstuurd?


Nee, volgens mij hoeft dat niet, zo erg zijn ze nou ook weer niet dat brieven gewoon niet beantwoorden.


Mijn ervaring tot nu toe is niet geweldig, ook niet met het
beantwoorden van de mails die ik hen tot nu toe heb gestuurd. sick

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...