Ga naar inhoud


[7025]Zenderlijsten updaten is niet mogelijk?


kimadi

Aanbevolen berichten

Goedendag,

 

Ik heb een probleem met mijn 7025.Ik draai met PLI Jade.Ik mis een aantal zenders nu wil ik mijn lijst weer up to date maken.

Alleen lukt dit niet??Wat doe ik verkeerd??

 

Ik draai met de lijst van PET123 en wil die vervangen door de lijst van HenkSat...netjes via het download panel op de 7025 na downloaden zie ik allemaal tekst staan van!!Is al aanwezig enzz..Resultaat geen nieuwe lijst na het downloaden aanwezig??

 

Dan maar een satellietscan 25min verder zie alle zenders in de lijst staan!!Maar na OK drukken zijn die zenders nergens meer te vinden???In geen enkel bouqet??

 

Ikzelf ben niet in het bezit van een PC en ga voor mijn software updates altijd bij familie op visite en mijn zwager regelt dit.

 

Is er een oplossing voor mij??Zonder tussenkomst van een PC??

 

Ik hoop dat de oplossing er komt.

 

Vriendelijke groet,

Kimadi

VU-DUO+ - DM800SE

Link naar reactie
Delen op andere sites


3 dreamboxen in je handtekening en geen PC?

 

wel dan zou ik ook het antwoord op je vraag graag willen lezen van een andere gebruiker.

how the hell do you do that. :D

 

overigens in de bouqetten worden nieuwe gevonden zenders niet zo maar opgenomen...

die moet je echt wel uit all services (rood) speciaal en handmatig toevoegen (menu) aan een bouqet na een scan.

 

cheers

 

 

Perfect Motion - Boys Own Mix

Sunscreem, Terry Farley, Pete Heller

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst de Pet settings verwijderen onder plugins, dan rode knop (verwijderen) en kies voor settings en dan Pet123 verwijderen.

Daarna via Plugins en groene knop (installeren) settings Henksat settings en het spul herlaadt en klaar.

 

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedendag John,

 

Ik heb nergens onder de rode knop settings verwijderen staan.?

Alleen Systeem plugins - Softcam - PLI - Skins.Als ik 1 van die openvouw dan staan daar geen settings tussen??

 

Zie ik nu iets over het hoofd??

 

Gr.Kimadi

 

Even antwoord op geen Pc's in huis hebben....Nee ik heb inderdaad op dit moment geen geen PC's in huis ik internet momenteel via mijn IPhone.

VU-DUO+ - DM800SE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de Pet settings er dan handmatig in gezet? En dat zonder PC? :D

Even serieus, ik neem aan dat je die settings er vanuit de image gedownload hebt. Dan zouden die daar toch echt moeten staan. Tenzij je die er handmatig in geplaatst hebt, wat ik niet aanneem.

Misschien toch eens terug naar de basis en opnieuw beginnen. Daarna direct de Henksatsettings downloaden of een andere gewenste. Ergens is er in de door jou gevolgde procedure iets niet helemaal fijn gegaan vrees ik.

 

Succes

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kimadi
Goedendag John,

Ik heb nergens onder de rode knop settings verwijderen staan.?
Alleen Systeem plugins - Softcam - PLI - Skins.Als ik 1 van die openvouw dan staan daar geen settings tussen??

Zie ik nu iets over het hoofd??

Gr.Kimadi

druk de dream knop in op je AB

Even antwoord op geen Pc's in huis hebben....Nee ik heb inderdaad op dit moment geen geen PC's in huis ik internet momenteel via mijn IPhone.


druk de dream knop in op je AB
dan naar plugins en download
en dan software verwijderen
daar moet toch echt je settinglijst staan
gr cor
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens, heeft de persoon in kwestie dan wel internet? Ik kan het niet opmaken uit zijn verhaal.

 

Zonder PC, en zéker zonder internet is het geen dreambox hobbyist die wij kunnen helpen.

Misschien Jomanda?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

druk de dream knop in op je AB

dan naar plugins en download

en dan software verwijderen

daar moet toch echt je settinglijst staan

gr cor

 

Hallo Cor,

 

Dit heb ik gedaan maar ik heb er geen settings tussen staan??Dus zou niet weten hoe ik die moet verwijderen??

 

Hallo HenkSat,

 

Ik ben wel in het bezit van een internet aansluiting...Alleen zit ik even tijdelijk zonder pc.

 

De settings zijn door mijn zwager er via het menu ingezet(zegt die)na het flashen.

 

Mijn andere zwager heeft ook een 7025 en die heeft precies het zelfde...Alleen draait hij wel met HenkSat settings maar kan ze b.v niet overschrijven met Joske...De DM zegt dan snel gezien op het scherm....bestanden bestaan reeds op de DM en dan uiteindelijk is het resultaat geen andere / nieuwe settings.

 

De boxen worden geflasht via de Internet Explorer browser..

 

Gr.Kimadi

VU-DUO+ - DM800SE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok Ok het is allemaal duidelijk....wissen!!!

 

Alleen zie ik in het menu Plugins en Downloads geen settings staan die ik kan wissen..als ik verwijderen heb gekozen.

 

Maar goed ik wacht nog wel even 2 weekjes tot dat mijn pc terug is en dan vervang ik de lijst wel..

 

Mensen in ieder geval allemaal bedankt.

 

Gr.Kimadi

VU-DUO+ - DM800SE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je ook nog kunt doen is nogmaals de settings van Pet installeren. Nu moet hij zeker zichtbaar zijn. En deze vervolgens weer direct wissen. Ik meende tenminste dat je de pet123 settings erin had staan. Als je die handmatig geplaatst had, dan ligt het misschien daar aan.

 

En dan vervolgens nogmaals de Henksat settingslijst.

Proberen kan geen kwaad lijkt mij.

 

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...