Ga naar inhoud


Philips of Maxgital 220S decoder?


Gast peterpan10

Aanbevolen berichten

Gast peterpan10

Welke decoder is het best? Het moet simpel te bedienen zijn en gemakkelijk in gebruik. Uiteraard goed beeld. Bedoeling is ontvangst van Canal Digitaal. Ben geen hobbyist.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kan ook een clarke tech nemen. Die zijn nagenoeg hetzelfde als de maxdigitals.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cheapwatcher
Je kan ook een clarke tech nemen. Die zijn nagenoeg hetzelfde als de maxdigitals.


Als het al klopt wat iemand op de Maxplus site schrijft is de fabrikant Hub Tech verdwenen gestopt of failliet of zoiets dan zal de Clarke Tech ook wel niet meer komen.

Maar het voordeel van de Maxdigitaal is juist de Fastscan funktie voor CanalDigitaal en TVV dat zal in de C Tech ook wel niet zitten. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, mogelijk komen zij ook met andere modellen dan.

Hard gaan zoeken naar een max 220 dan. Ze liggen wellicht nog ergens in een magazijn.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
dan zal de Clarke Tech ook wel niet meer komen.


Dat zou me verbazen. Ik heb niet de indruk dat de Clarke Tech
nou een van de HD-ontvangers is waar veel problemen mee zijn.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Dat zou me verbazen. Ik heb niet de indruk dat de Clarke Tech
nou een van de HD-ontvangers is waar veel problemen mee zijn.


Wie heeft het daarover dan???
Als het verhaal klopt dat de fabriek niet meer bestaat of geen satontvangers meer maakt is het over en uit. cool
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fabrikant hub-tech zal de komende jaren nog wel blijven bestaan.

De kans bestaat dat ook technomate stopt met hub-tech. Ik weet dit niet maar heb wel geruchten gehoord van technomate dat ze niet content waren over dat productie zonder waarschuwen was gestopt.

 

De productie van "alle modellen" zijn gestopt in begin juni. Rond 1 juli zou er de nieuwe modellen uitkomen. (SD met PVR en HD met 2xUSB/ Ethernet en S-Ata)

Deze zijn nogsteeds niet verkrijgbaar in de markt.

 

Hubtech heeft in begin mei een CEO en software engineer kwijt geraakt. Hierdoor loopt software updates en nieuwe receivers flinke vertraging op.

 

Maxdigital is gestopt met Hub-Tech maar is samen met een oude CEO van hubtech in mei begonnen met ontwikkelen van soortgelijke ontvanger als de maxdigital 220s.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44

Als het verhaal klopt dat de fabriek niet meer bestaat of geen satontvangers meer maakt is het over en uit. cool


Ik mag ik misschien dan toch van mening zijn dat dit mij zeer zou verbazen? frown

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...