Ga naar inhoud


KPN bereidt prijsverhoging Digitenne voor


Gast Deevie

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Littlesat
De goedkoopste digitale provider is nog altijd CDS... nog net geen 5 Euro per maand voor het SetTop pakket. Echter inclusief de Belgen is Digitenne de goedkoopste met binnenkort 7.50 per maand... 55 cent omhoog lijkt veel op de verhoging die CDS heeft doorgevoerd voor het Basis en Familie pakket. Digitenne houdt het relatieve verschil dus, indien deze geruchte juist zijn, gelijk...


Is dat zo,stel ik sluit dat contractje bij cds af voor die prijs en ik ga naar huis met die kaart heb ik toch nog wat nodig zeker.

Laten we beginnen met een cds "goedgekeurde" ontvanger en een schoteltje.
Wat kost dat.........?????

Laat staan dat ze lokale zenders weer even op een andere sat gooien,en iedereen maar weer investeren.

Bij kpn kost dit allemaal bijna niks dus wederom een waardeloze vergelijking.

CDS is nu en zal nooit de goedkoopste zijn omdat je veel te veel moet investeren vooreer je een beeld op je tv ziet.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Littlesat
Het Easy-pakket 99 Euro... Je krijgt dan wel 1000%+ meer zenders dan via Digitenne ;-) ondanks dat je dan wel twee jaar gebonden bent aan het Familiepakket...


Het Familie pakket kost € 13,50 per maand.
Jouw stelling dat CDS met een prijs van € 5,- de goedkoopste is gaat hierdoor volledig mank.

Ik vraag me af of je niet kan rekenen of bewust verkeerd wil (blijven) rekenen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kaelem

CDS is nu en zal nooit de goedkoopste zijn omdat je veel te veel moet investeren vooreer je een beeld op je tv ziet.


En dus moet CDS zich onderscheiden door middel van een beduidend beter beeld en dergelijke, dan mag het ook duurder zijn.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
En het settoppakket gaat er sowieso uit, dat gaat gewoon standaard ieder jaar met een tientje omhoog.


CDS heeft een monopolie en dat merk je. Ik zit me al jaren af te vragen waar de ondernemer blijft die dit monopolie door gaat prikken en die op de Astra een beter pakket gaat leveren tegen lagere kosten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: fortean
Citaat:
En het settoppakket gaat er sowieso uit, dat gaat gewoon standaard ieder jaar met een tientje omhoog.


CDS heeft een monopolie en dat merk je. Ik zit me al jaren af te vragen waar de ondernemer blijft die dit monopolie door gaat prikken en die op de Astra een beter pakket gaat leveren tegen lagere kosten.


Eigenlijk heeft CDS geen monopolie meer, wel op de satelliet maar dat is op zich niets bijzonders, zo heeft KPN ook een monopolie als het gaat om DVB-t.

Er is dan wel geen concurrentie op de satelliet of DVB-t maar wel tussen de platforms onderling en die is hevig en wordt steeds heviger.

Zo is mijn buurman onlangs overgegaan van de satelliet op IPTV van KPN met een goedkoop digitenne abonnementje erbij voor de slaapkamer, de schotel hangt er nog wel maar doet geen dienst meer en zal binnenkort worden gedemonteerd.

Hopelijk maakt dit CDS scherp! confused

Ze kunnen wat betreft van KNP leren die kijkers bij andere platforms weg heeft getrokken met Digitenne door een lage prijs en bijzonder gebruiksgemak.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Het Easy-pakket 99 Euro... Je krijgt dan wel 1000%+ meer zenders dan via Digitenne ;-) ondanks dat je dan wel twee jaar gebonden bent aan het Familiepakket...

Wat een "Easy pakket" is weet ik niet, ik kan er op de CDS site niets over vinden. Maar voor om die 1000% meer zenders (FTA bedoel je kennelijk) te blijven houden kan je CDS net zo goed opzeggen en Digitenne nemen.
Veel mensen blijven maar in de veronderstelling dat CDS de FTA zenders aanbiedt. ;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thomas999
Wat een "Easy pakket" is weet ik niet, ik kan er op de CDS site niets over vinden.


Het staat wel degelijk op de CDS site,
CanalDigitaal Easy
Complete Thomson set i.c.m. het Familie-pakket. De leukste zenders voor jong en oud.

ACTIE: Incl. € 75,- korting op complete installatie door monteur, normaal € 140,-.


Je kunt ook kiezen voor een Flips ontvanger.

Maar dit heeft met de Digitenne prijsverhoging niets te maken. laugh



Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: fortean

CDS heeft een monopolie en dat merk je. Ik zit me al jaren af te vragen waar de ondernemer blijft die dit monopolie door gaat prikken en die op de Astra een beter pakket gaat leveren tegen lagere kosten.


Ik denk dat je zelf al antwoord geeft, er is in die tijd geen ondernemer geweest die t economisch gezien verstandig vindt om zo'n pakket aantebieden. In ieder geval niet goedkoper.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thomas999
Origineel bericht van: Littlesat
Het Easy-pakket 99 Euro... Je krijgt dan wel 1000%+ meer zenders dan via Digitenne ;-) ondanks dat je dan wel twee jaar gebonden bent aan het Familiepakket...

Wat een "Easy pakket" is weet ik niet, ik kan er op de CDS site niets over vinden. Maar voor om die 1000% meer zenders (FTA bedoel je kennelijk) te blijven houden kan je CDS net zo goed opzeggen en Digitenne nemen.
Veel mensen blijven maar in de veronderstelling dat CDS de FTA zenders aanbiedt. ;-)

Hebben wij ook. Een DVB-S+T combo-ontvanger met Conax kaartlezer is best te vinden en is dan echt een uitkomst. Digitenne betaalbaar in combinatie met FTA sat. smile Vantage VT-X221 TSCI, Technisat MultyMedia TS1 en de Golden Interstar GI T/S-870 CRCI Xpeed. En dan heb je ook nog ontvangers als de Golden Interstar GI-T/S 84 CI PVRX waar wel een Conax module bijmoet maar die via USB ook als PVR te gebruiken zijn.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben zo'n setje:

Multymedia TS1 met ingebouwde Conax module samen met een DVB-S tuner. We zijn niet zo fanatiek dat we PVRF willen. De combi bevalt me prima. Digitenne biedt het pakket dat we willen en samen met de FTA (BBC b.v.) zenders is dat voor ons genoeg.

René.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Loui (K)
Het staat erbij op de KPN site vanaf oktober nieuwe prijzen.
[sitaat]"
Overal digitaal tv kijken voor een vaste lage prijs. Gemakkelijk, draadloos en lekker voordelig. Probeer het nu een maand gratis!

(Vanaf 1 oktober gelden nieuwe tarieven voor Digitenne.)"
einde sitaat].


In de advertentie in de Metro van vandaag stond alleen de oude prijs van 6,95 Euro.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...