Ga naar inhoud


KPN bereidt prijsverhoging Digitenne voor


Gast Deevie

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: cheapwatcher
Volgens mij is analoog zonder al te veel ruis al gauw mooier dan digitenne. Heb je iig geen blokjes.


Dat geldt misschien voor jouw aansluiting maar bij was analoog ronduit slecht, twee keer monteur van UPC erbij gehad en wat denk je? De man loopt binnen, beeld goed! Man gaat weer weg, beeld slecht, en dan echt slecht.

Toen begonnen ze te dreigen met mij facturen te sturen en toen ben ik direct overgestapt op satelliet. Inmiddels vele jaren met plezier en dat zal ook wel zo blijven, alleen heb ik er inmiddels wel digitenne bij en nu ook IPTV (vooral vanwege het voetbal maar ook vanwege de prijs gecombineerd met internetplusbellen), bij IPTV wordt Digitenne gratis.

De voornaamste reden uit te wijken ligt toch echt aan de ergernis die CDS steeds weer bij mij oproept. Neem nou zo'n slogan als De beste beeldkwaliteit, kom nou zeg!

De druppel die de emmer deed overlopen was het voetbal en dan vooral het feit dat ze maar twee kanalen inzetten terwijl het helemaal niet moeilijk capaciteit bij te zetten op de tijden dat dat nodig is.

Er zullen heel wat fans van Sparta en Ado aanstaande zondagmiddag worden teleurgesteld als ze erachter komen dat die wedstrijd helemaal niet live wordt uitgezonden. Ik begrijp dat Digitenne niet zomaar een zender kan vrijmaken maar voor CDS kan dit echt niet het probleem zijn.

Minachting van de klant noem ik dat!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Origineel bericht van: cheapwatcher
Volgens mij is analoog zonder al te veel ruis al gauw mooier dan digitenne. Heb je iig geen blokjes.

Digitenne is voor mij praktisch per definitie mooier dan analoog. Ruis maakt me echt ziek. Ik zit constant te staren en moet echt flink afstand nemen om het programma te kunnen volgen.

Dan heb ik nog liever een 1,5mbit VBR MPEG2 stream, en Digitenne is een stuk beter dan dat. De blokjes zijn misschien niet fraai, maar ik ga er niet zo van staren.

Het verschilt dus per persoon wat de voorkeur heeft.


Ja het verschilt per persoon inderdaad. Ik vind het ook bagger. Hoeveel mbit dan ook: Het is niet om aan te zien.. Ik ben er ook ingestonken moet ik heel eerlijk bekennen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet digitenne dan ook niet als eerste mogelijkheid zien, het is interessant als backup of als mogelijkheid gratis extra tv's aan te sluiten op plekken waar de kwaliteit wat minder van belang is zoals slaapkamer of kamer van kinderen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thevandijks
Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: Rekordc
Dat zou dat wel een oplossing zijn maar ik denk niet dat kpn dat doet, kijk maar naar adsl. Kpn (hetnet) biedt nog steeds 1,5 en 4 mb aan terwel anderen allang over zijn naar 10 of 20 mb.

Rekordc


Ik heb toch echt 8mb van KPN met ook IPTV gekoppeld, ze bieden ook 20mb aan.


Ik heb 20 mb via KPN.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Digitenne i.p.v Canaal Digitaal. Ben daar alleen nog een

geregisteerd lid. Dus alleen NED 1,2,3. te ontvangen via sat.

Het is niet mijn "bedrijf", alles aangetekend enz.

De prijsverhoging ontvangen op 18 augustus. Had me ook verwonderd als de verhoging niet kwam. Alles wordt duurder.

Ik ontvang Digitenne met een buitenantenne. Hier werd de kwaliliteit behoorlijk beter van.

Kan daarom niet echt klagen. Maar er gaat niets boven de

kwaliteit van sat.

 

gr. Walter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...